برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته سلامت
برگزاري مسابقه کتابخواني به مناسبت هفته سلامت
به همت کانون روستای عنابلو

برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته سلامت

مديرمسئول کانون فرهنگي هنري اصحاب الجنت روستاي عنابلوي شهرستان خداآفرين، از برگزاري ۲ مسابقه کتابخواني به صورت مجازي و به مناسبت هفته سلامت به همت اين کانون خبر داد.
شناسه خبر : 26953 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۸:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مهران شیری عنابلو، به تشریح برنامه های کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، در هفته سلامت پرداخت و  با بیان این‌که امسال اول تا هفتم فروردین به عنوان هفته سلامت می باشد و همزمانی این هفته با ماه مبارک رمضان تقارن بسیار پرمعنایی است، گفت: طبق نظر پزشکان، اکثر بیماری‌ها را می‌توان به وسیله روزه بهبود بخشید یا از شدت آن­ها کاست.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین ادامه داد: مطالعات محققان نشان می دهد، روزه تاثیر شگرفی بر جسم و روح انسان دارد و نه تنها به تقویت جسم می پردازد بلکه در درمان بسیاری از بیماری ها نیز مفید است.

شیری خاطرنشان کرد:  در این راستا کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو با همکاری اداره ورزش وجوانان، اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خداآفرین و هیئت ورزش های همگانی بخش گرمادوز به مناسبت هفته سلامت  اقدام به برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی از کتاب "تغذیه و سلامت" کرده است.

وی با اشاره به پایان مهلت مطالعه این کتاب در روز 22 ماه جاری، ادامه داد: سوالات مسابقه کتاب "تغذیه و سلامت"  بعد از پایان مهلت مطالعه ساعت 22 بیست و دوم اردیبهشت ماه جاری منتشر و تا ساعت 23 فرصت پاسخگویی می باشد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، همچنین از برگزاری مسابقه دیگری با موضوع "پوکی استخوان" خبر داد و گفت: مهلت مطالعه منابع مسابقه "پوکی استخوان"  تا 7 اردیبهشت است و سوالات مسابقه نیز بعد از پایان مهلت مطالعه، ساعت 22 همان روز منتشر شده و تا ساعت 23 فرصت پاسخگویی می باشد.

 شیری گفت: به شرکت کنندگانی که پاسخ های صحیح ارائه کنند، هدایایی به قید قرعه تقدیم خواهد شد و اسامی برگزیدگان نیز در کانال کانون درج می شود.

شیری تاکید کرد: علاقه مندان جهت کسب پی دی اف کتاب های هر دو مسابقه  به لینک @KanoonAshabAljannat مراجعه و پاسخ های سوالات هر دو مسابقه را به شماره 09146461379 و یا به کانال @mehranshiri74 ارسال کنند.