موج همدلی در کانون شهدای سرخاب تبریز با توزیع ۶۶۳ بسته معیشتی
موج همدلي در کانون شهداي سرخاب تبريز با توزيع ۶۶۳ بسته معيشتي

موج همدلی در کانون شهدای سرخاب تبریز با توزیع ۶۶۳ بسته معیشتی

کانون فرهنگي هنري شهداي سرخاب مسجد بني هاشم تبريز با مشارکت خادمين شبکه نيکوکاي مسجد، چهارمين مرحله کمک هاي مومنانه خود را همزمان با ميلاد کريم اهل بيت (ع) با تهيه وتوزيع ۶۶۳ بسته معيشتي به اقشار محروم اجرايي کرد.
شناسه خبر : 27082 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، جعفر محمدخانلی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: مراسم جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) به همراه توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی با هدف کمک به خانواده های محروم و نیازمند درقالب پویش "سفره ای به وسعت ایران" در چهارمین مرحله ازکمک های مومنانه کانون و مسجد برگزار شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریز گفت: انفاق از جمله مواردی است که خداوند جای آن را خیلی سریع برای انسان پر می‌کند و انفاق کردن همچون دانه‌ای است که وقتی انسان آن را می‌کارد ۷۰ برابرش را برداشت می‌کند.

محمدخانلی افزود: از آغاز موج این بیماری، با مشارکت فعالان کانون‌ و مسجد، خانواده‌های محترم و آبرومندی که به واسطه از دست رفتن اشتغال، سرپرست خود یا بروز دیگر مشکلات، در تنگنای معیشتی قرار گرفته اند،شناسایی شده و خدمات حمایتی برای این خانواده‌ها با تاکید بر حفظ کرامت ایشان انجام می‌گیرد.

وی گفت: ۳۱۳ بسته در ماه شعبان و درچهارمین مرحله از کمک های مومنانه کانون فرهنگی ،۳۵۰ بسته درنیمه ماه رمضان با تاسی از بخشندگی حضرت امام حسن مجتبی(ع) در دستور کار کانون فرهنگی هنری و خادمین شبکه نیکوکاری مسجد صفای بنی هاشم در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری قرار گرفت.

محمدخانلی با بیان اینکه این کمک‌های مومنانه بر حسب دستور و فرمایش مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد، یادآور شد: اعضای کانون و خادمین شبکه نیکوکاری مسجد پس از شیوع ویروس کرونا در برنامه‌های مختلف تاکنون بیش از ۱۳۰۰ بسته غذایی و غذای گرم به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان از محل کمک های خیرین، اهالی منطقه، نمازگزاران و فعالان کانون،بسیج و مسجد اختصاص داده و به نیازمندان منطقه اهدا کرده است.

وی اقلام بسته های اهدایی را شامل نان،برنج،چای،قند، روغن و... به ارزش هربسته ۲۰۰ هزار تومان عنوان و اظهار کرد: دراین مرحله مبلغ ۶۶ میلیون و پانصدهزار تومان هزینه شده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجد صفای بنی هاشم تبریز ضمن تجلیل ویژه ازخیرین، خادمین شبکه نیکوکاری، فعالان کانون و مسجد درسیدگی به امور معیشتی نیازمندان آسیب‌دیده از بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: همدلی و یاری رسانی به محرومان و اقشار آسیب پذیر یک اقدام انقلابی و شرعی است که امیدواریم با مشارکت هر چه بیشتر همه گروه ها اعم از خیرین، نمازگزاران، اهالی منطقه، فعالان کانون،مسجد و بسیج بتوانیم بیش از این موارد به نیازهای این عزیزان رسیدگی کنیم.