بازسازی خانه نیازمندان به همت اعضای کانون مسجد امام حسین (ع) تبریز
بازسازي خانه نيازمندان به همت اعضاي کانون مسجد امام حسين (ع) تبريز

بازسازی خانه نیازمندان به همت اعضای کانون مسجد امام حسین (ع) تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري مسجد امام حسين(ع) تبريز، هشتمين مرحله کمک هاي مومنانه خود را با بازسازي و تعمير يک منزل مسکوني و زنده کردن اميد در دل يک خانواده با همت اعضاي کانون فرهنگي هنري اجرايي کردند.
شناسه خبر : 27086 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حسن سبب کار اظهار کرد: کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری همچنان در قالب طرح ملی «راهکار» و با جلوه هایی همچون بازسازی منازل محرومین، توزیع بسته های معیشتی،برگزاری مراسمات ملی و مذهبی،مشارکت فعال در طرح ملی غربالگری شهید سردار سلیمانی ادامه دارد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) منطقه قم تپه تبریز گفت: فقرزدایی، رسیدگی به فقرا و تلاش برای رفع نیازِ محرومین یکی از دستورات اکید اسلام و از نکات مورد توجه رهبر انقلاب است.

سبب کار با بیان اینکه خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث ماثور، از زیباترین و با فضیلت ترین کارها نزد خداوند محسوب می‌شود، افزود: در این راستا ۵ نفر از اعضای فعال کانون با مشارکت خیرین در این زمینه و با درک عمق محرومیت، با جستجوی باب دیگری برای همدلی، یک خانه را مرمت و بازسازی کردند تا امید را در دل آنان زنده و شور و شادی را به آنان هدیه کنند.

وی صداقت رفتار و بی‌ادعا بودن در عرصه عمل و کار را از شاخصه‌های تلاشگران کانون و مسجد برشمرد و عنوان کرد: جهادگران امروز همان جوانان دهه ۶۰ هستند که برای کمک به هموطنانشان از هیچ کاری دریغ نکردند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از این مرز و بوم به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری با اشاره به این همدلی که در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان انجام گرفته است؛ اظهار کرد: ۵ نفر از تلاشگران کانون فرهنگی هنری به مدت ۱ ماه با مبلغ ۵۰ میلیون تومان که از محل جمع آوری کمک های خیرین تامین شده بود به ارائه خدمت پرداختند.