مسابقه «ماه آسمانی» به همت کانون اصحاب الجنت عنابلو برگزار می شود
مسابقه «ماه آسماني» به همت کانون اصحاب الجنت عنابلو برگزار مي شود

مسابقه «ماه آسمانی» به همت کانون اصحاب الجنت عنابلو برگزار می شود

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري اصحاب الجنت عنابلو از برگزاري مسابقه «ماه آسماني» و تجليل از برندگان مسابقه مجازي کتابخواني«راهنماي خودمراقبتي جوانان» خبر داد.
شناسه خبر : 27088 تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مهران شیری از برگزاری مسابقه «ماه آسمانی» به همت کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت عنابلو و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خداآفرین خبر داد و گفت: با توجه به استقبال پرشور اهالی منطقه و مردم از برنامه ها و مسابقات مجازی کانون این بار سوالات مسابقه را به نوعی متفاوت طرح کرده ایم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت عنابلو افزود: این مسابقه به مدت ۲ هفته برگزار خواهد شد و هر روز یک سوال در کانال کانون (@KanoonAshabAljannat) بارگذاری خواهد شد و علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه پاسخ صحیح خود را تا ساعت 17 همان روز به آدرس @mehranshiri74 و یا به شماره 09146461379 ارسال کنند.

شیری تاکید کرد: در پایان هفته نفراتی برگزیده خواهند شدکه به تمامی سوالات روز پاسخ صحیح ارایه دهند.

وی در ادامه از اعلام اسامی برندگان مسابقه مجازی کتابخوانی «راهنمای خودمراقبتی جوانان» که همزمان با ایام  نیمه شعبان برگزار شده بود، خبر داد و گفت: در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان خداآفرین برگزار شد با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل به عمل آمد.

شیری ادامه داد: بهناز عزیزی، صبا احمدزاده، علی اصغر شاکری، امیرحسین آقایی برگزیدگان مسابقه مجازی کتابخوانی «راهنمای خودمراقبتی جوانان» می باشند.