سیزدهمین مرحله کمک های مومنانه کانون مسجد نبی اکرم تبریز
سيزدهمين مرحله کمک هاي مومنانه کانون مسجد نبي اکرم تبريز

سیزدهمین مرحله کمک های مومنانه کانون مسجد نبی اکرم تبریز

تلاشگران کانون فرهنگي هنري و خادمين هيئت روضةالعياس مسجد نبي اکرم(ص) تبريز، سيزدهمين مرحله همدلي خود با خانواده هاي کم بضاعت را همزمان با ماه مبارک رمضان با تهيه وتوزيع ۱۶۰ بسته مهرباني،اجرايي کردند.
شناسه خبر : 27156 تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، صالح رسولی اظهار کرد: سیزدهمین مرحله توزیع بسته های مهربانی با عنوان "ماه رمضان ماه کمک به مستمندان" با مشارکت کانون فرهنگی هنری،پایگاه مقاومت و هیئت روضة العباس مسجد نبی اکرم تبریز با حضور نماینده محترم ولی فقیه دراستان، حجت الاسلام دکترآل هاشم اجرا شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز گفت:اطعام یکی از متداول ترین، نوع احسان و نیکوکاری است. که شامل میهمانی،افطاری، ولیمه، نذری و پخش غذا و بسته های پذیرایی در میان مردم به ویژه نیازمندان است. البته بهترین آنها اطعام به صورت سفره انداختن و دعوت عام و یا دعوت گروهی است، اما گاهی چنین کاری میسر نیست، در چنین مواردی بسته های پذیرایی، جایگزین بسیار خوبی است.

رسولی با اشاره به این مطلب که خداوند، احسان و نیکوکاری به بندگانش را دوست دارد و برای بندگان نیکوکارش پاداش بسیاری را بر می شمرد؛ افزود:برهمین اساس بسته‌های مهربانی ارزاق معیشتی برای خانواده های کم بضاعت به تعداد ۱۶۰ بسته تهیه و در سیزدهمین مرحله ازکمک های مومنانه کانون و هیئت بین خانواده های کم بضاعت و محروم منطقه به صورت چراغ خاموش و شبانه دردرب منازل این عزیران توسط جوانان پرشور مسجد توزیع شد.

وی اقلام بسته های اهدایی را شامل برنج، گوشت، روغن، چای، قند،رب، ماکارونی و... به ارزش هربسته ۴۰۰ هزارتومان برشمرد و عنوان کرد: دراین مرحله مبلغ ۶۴ میلیون تومان از محل کمک های خیرین برای این امر خداپسندانه هزینه شده است.

رسولی با اشاره به اینکه این مرحله همزمان با ماه مبارک رمضان، با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه صورت پذیرفت؛اظهارکرد:پیش از این نیز همزمان با شروع بیماری منحوس کرونا، تلاشگران کانون و هیئت و پایگاه در طرح کمک به نیازمندان واقشار آسیب پذیر مشارکت فعال داشته و بسته‌های ارزاق شامل اقلام ضروری و مصرفی خانوارها را تهیه و بین نیازمندان توزیع کرده‌اند.

به گفته وی این برنامه با حضور امام جمعه محبوب شهرحجت الاسلام دکترآل هاشم همراه بود وایشان از نزدیک عوامل اجرایی و خادمان هیئت را مورد تفقد و لطف خود قراردادند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از خیرین،تلاشگران کانون، پایگاه بسیج،خادمان هیئت،خاطرنشان کرد:امیدوارم همه ما بتوانیم با الگو پذیری از بزرگان‌ در امرانفاق و طعام توشه ای برای آخرت خود ذخیره کنیم.