برگزاری مراسم احیای شب های قدر در مسجد مهدیه روستای سعید آباد
برگزاري مراسم احياي شب هاي قدر در مسجد مهديه روستاي سعيد آباد

برگزاری مراسم احیای شب های قدر در مسجد مهدیه روستای سعید آباد

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري کانون فرهنگي هنري قائم (عج) مسجد مهديه سعيد آباد، برگزاري مراسم احياي شب هاي قدر به همت اعضاي کانون و حضور اهالي روستا در اين مسجد خبر داد.
شناسه خبر : 27158 تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مجید نجفی وند از برپایی مراسم شب های قدر در مسجد خبر داد و گفت: مراسم شب های قدر ماه رمضان امسال با حضور اندکی از نمازگزاران و روزه داران و رعایت فاصله گذاری ها در این مسجد بر پا شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کانون فرهنگی هنری قائم (عج) مسجد مهدیه سعید آباد، در ادامه به همکاری اعضای کانون و مسجد با شبکه بهداشت گفت: اعضای کانون در ایام بحرانی شیوع بیماری کرونا به ضد عفونی کردن اطراف مهدیه و معابر روستا  و همچنین آماده سازی و ضد عفونی کردن مهدیه سعیدآباد برای مراسمات شب های احیا پرداختند.

وی ادامه داد: پخش افطاری، جزء خوانی قرآن کریم، برپایی نماز و سخنرانی، احیای شب های قدر از جمله برنامه هایی است که در ماه مبارک رمضان با همکاری کانون فرهنگی هنری و مسجد روستای سعید آباد و رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد.

نجفی وند یادآور شد: کانون فرهنگی هنری قائم(عج) در سال تاسیس 91 با اخذ مجوز از دبیرخانه هماهنگی کانون های فرهگی هنری مساجد فعالیتهای فرهنگی هنری و مذهبیخود را آغاز کرد و محل حضور جوانان و نوجوانان و اهالی روستا می باشد.

گفتنی است، سعید آباد یکی از روستاهای آذربایجان شرقی می باشد که در شهرستان بستان آباد واقع شده است و در فاصله 12 کیلومتری تبریز قرار دارد.