ویژه برنامه های شهادت مولای متقیان در مسجد صاحب الزمان کلیبر برگزار شد
ويژه برنامه هاي شهادت مولاي متقيان در مسجد صاحب الزمان کليبر برگزار شد

ویژه برنامه های شهادت مولای متقیان در مسجد صاحب الزمان کلیبر برگزار شد

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري کوثر مسجد صاحب الزمان(عج) کليبر از برپايي مراسم ويژه شهادت مولاي متقيان علي(ع) و احياي شب هاي قدر در اين مسجد خبر داد.
شناسه خبر : 27242 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، اسدالله نجف پور گفت: میراسم شب های قدر همزمان با شب های قدر 19 و 21 رمضان به همت اعضای کانون فرهنگی هنری کوثر در مسجد صاحب الزمان (عج) کلیبر برگزار شد و مراسم شب بیست و سوم نیز برگزار خواهد شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کوثر مسجد صاحب الزمان (عج) افزود: این مراسم که با احیای شب های قدر و عزاداری شهادت مولای متقیان علی (ع) همراه بود، با حضور جمعی از نمازگزاران و اهالی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه بیشتر برنامه های کانون و مسجد در یک سال گذشته تحت تاثیر شیوع بیماری کرونا با رکود مواجه شده است اما برخی برنامه های ماه مبارک رمضان را با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و حضور افراد کمتری برگزار می کنیم.

نجف پور خاطرنشان کرد: قرائت یک جز از قرآن کریم به صورت روزانه، برپایی نماز صبح و مغرب و عشا به صورت جماعت از جمله برنامه های اجرایی ماه مبارک رمضان امسال می باشد.

وی یادآور شد: همچنین در راستای کمک های مومنانه 100 پرس غذای گرم با کمک خیرین و نمازگزاران و همکاری اعضای کانون بین نیازمندان توزیع شد.

به گفته نجف پور، این کانون که در سال 1391 تاسیس شده، در شرایط عادی جزو کانون های فعال شهرستان کلیبر بوده و موفق به کسب امتیاز بالای 10 هزار در فهما شده است که امید است با پایان یافتن این بیماری و بازگشت به وضعیت عادی فعالیت های فرهنگی، هنری و ملی مذهبی خود را از سر بگیرد.

لازم به ذکر است: کلیبر یکی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی می باشد که در 210 کیلومتری تبریز واقع شده است.