اهدای ۳۰۰ بسته غذایی در رزمایش مواسات انصار باقرالعلوم تبریز
اهداي ۳۰۰ بسته غذايي در رزمايش مواسات انصار باقرالعلوم تبريز

اهدای ۳۰۰ بسته غذایی در رزمایش مواسات انصار باقرالعلوم تبریز

هيئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم(ع) تبريز، پنجمين مرحله کمک هاي همدلي و مومنانه خود را همزمان با ماه مبارک رمضان با تهيه و توزيع ۳۰۰ بسته غذايي کامل ميان خانواده هاي آسيب پذير منطقه اجرا کردند.
شناسه خبر : 27244 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، کریم جلیلیان از اجرای مرحله پنجم کمک های همدلی و مومنانه هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم با تهیه ۳۰۰ بسته غذایی و توزیع میان خانواده های آسیب پذیر منطقه خبر داد.

مسئول هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریز گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای بخشش و نوع دوستی است و مسلمانان در این هنگامه می توانند در پرتو آموزه ها و مفاهیم والای الهی به انفاق و بخشش بپردازند تا از آثار روحی و معنوی آن بهره مند شوند.

جلیلیان افزود: پس از رهنمودهای رهبر انقلاب که با هدف کاهش آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی ویروس کرونا صورت گرفته، موج وسیعی از حضور هیئت‌های مذهبی در رزمایش همدلی به‌ وجود آمد.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های جهادی این هیئت در ایام شیوع ویروس کرونا و ماه مبارک رمضان، افزود: پنجمین فعالیت جهادی و همدلی خادمان این هیئت از ابتدای شیوع بیماری کرونا در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب با تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته غذایی کامل اجرا شد.

جلیلیان با بیان اینکه خداوند همه کسانی که دست نیازمندان را می‌گیرند دوست دارد، تصریح کرد: خدمت و یاری‌ رساندن به خانواده های کم بضاعت و آسیب پذیردر این شرایط سخت اقتصادی ناشی از بیماری کرونا از اولویت‌های مهم هیئت و مکتب بوده و خادمین تا آخرین لحظه در خدمت این عزیزان در کمک و یاری رسانی خواهند بود.

وی اقلام اهدایی را شامل برنج، روغن، ماکارونی، چای، قند و ... به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در این مرحله همدلی مبلغ ۶۰ میلیون تومان از محل جمع آوری نذورات و خیرین محترم هزینه شده است.

مسئول هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریز در پایان ضمن تجلیل و تشکر بی نهایت ازتمامی خیرین، اهالی منطقه، خادمین هیئت و تمام کسانی که در این برنامه ها مشارکت فعال دارند، خاطرنشان کرد: در ادامه کمک های مومنانه هیئت و مکتب، طبخ و توزیع غذای گرم بین خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده در دستور کار قرار دارد.