ادامه و تداوم فعالیت کانون شهید فهمیده خضرلو در فضای مجازی
ادامه و تداوم فعاليت کانون شهيد فهميده خضرلو در فضاي مجازي

ادامه و تداوم فعالیت کانون شهید فهمیده خضرلو در فضای مجازی

مدير مسئول کانون شهيد فهميده مسجد امام حسين (ع) روستاي خضرلوي عجبشير گفت: در پي وضعيت بحراني شيوع بيماري کرونا، فعاليت هاي اين کانون در فضاي مجازي انجام مي گيرد.
شناسه خبر : 27246 تاریخ انتشار : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، فاطمه فریدی به تشریح فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده پرداخت و گفت: با توجه به دوره بحرانی کرونا، فعالیت های کانون و مسجد در ماه مبارک رمضان و همچنین طی یکسال گذشته به فضای مجازی انتقال یافته و ارتباط با اعضا و فعالیت کانون در محیط های واتساپ و دیگر فضاهای مجازی انجام می گیرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده مسجد امام حسین (ع) روستای خضرلوی عجب شیر، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان، هر روز یک جزء قرآن کریم و نکات کلیدی آن جزء، تند خوانی جزء مربوطه و مطالب مربوط به شب های احیا و شهادت مولای متقیان علی (ع) در گروه بارگذاری می شود.

وی ادامه داد: در این دوران 2 مورد توزیع بسته های بهداشتی و کمک معیشتی در بین اهالی کم درآمد روستا به همت کانون انجام شد که 35 بسته معیشتی در یک مرحله  و 50 بسته دیگر نیز در مرحله دوم هر کدام به ارزش 2 میلیون ريال بین اهالی با همکری کانون و کمک خیران توزیع شد.

فریدی خاطرنشان کرد: اواخر سال گذشته مسابقه حفظ جزء 30 به صورت مجازی بین اعضای کانون برگزار و به 2 نفر از برگزیدگان هدایای از طرف کانون اهدا شد.

وی تاکید کرد: در سال های گذشته و قبل از شیوع بیماری کرونا کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده در همه مناسبت های ملی، مذهبی و اعیاد و وفیات اقدام به برگزاری و اجرای برنامه های مختلف همچون مولودی خوانی، برپایی ایستگاه صلواتی می کرد که متاسفان در حال حاضر برخی از این برنامه ها تعطیل شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید فهمیده ادامه  داد: برگزاری جلسات سخنرانی در موضوعات مشاوره خانواده، کلاس های تقویتی، کلاس هاسی هنری از جمله گونی بافی، آموزش پرورش قارچ و نقاشی، برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي بانوان کارآفرين از جمله دوره های آموزشی این کانون درسال های گذشته بود که امید است با یهبود وضعیت فعالیت های کانون با حجم و کیفیت بیشتری از سر گرفته شود.

گفتنی است، خضرلو روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان عجشیر در استان آذربایجان شرقی واقع شده است.