برگزاری ویژه برنامه های رمضان در کانون های مساجد چاراویماق
برگزاري ويژه برنامه هاي رمضان در کانون هاي مساجد چاراويماق

برگزاری ویژه برنامه های رمضان در کانون های مساجد چاراویماق

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري حضرت معصومه(ص) مسجد صاحب الزمان (عج)چاراويماق، از برگزاري ويژه برنامه هاي ماه مبارک رمضان در کانون هاي فرهنگي هنري اين شهر خبر داد.
شناسه خبر : 27352 تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «فهما» از استان آذربایجان شرقی، معصومه شریعتی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان درهای رحمت الهی به روی مسلمانان باز می شود؛ به تشریح برنامه های کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(س) در این ماه پرداخت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(ص) مسجد صاحب الزمان(عج) شهر قره آغاج، افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری چاراویماق در آغاز ماه رمضان در راستای تاکید اسلام بر پاکیزگی و نظافت مساجد به غبارروبی مساجد شهرستان  پرداختند تا این خانه های خدا برای میهمانی پروردگار متعال آماد شوند.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه های مختلف قرآنی و مسابقه در رشته های روخوانی و روانخوانی، حفظ، ترتیل خوانی و جزء خوانی، مفاهیم و ترجمه قرآن از جمله برنامه های قرآنی این کانون ویژه این ماه عزیز می باشد.

شریعتی خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات سخنرانی ها با هدف آشنایی قرآن آموزان با دستورات قرآنی در حوزه های اخلاقی و رفتار و صله رحم، احکام ویژه بانوان و مباحث آماده سازی خانه و خانواده، برنامه های مشاوره برای دانشجویان و دانش آموزان در سطح خواهران و برادران در فضای باز مسجد ومحلات و در فضای مجازی از دیگر برنامه های کانون می باشد.

وی به برگزاری محافل انس با قرآن در نیمه رمضان اشاره کرد و گفت: در این مراسم از مربیان و فعالان فرهنگی و قرآنی تجلیل به عمل آمد.

شریعتی گفت: برگزاری برنامه های ویژه شب های قدر همراه  با احسان سحری برای شرکت کنندگان در مراسم، برگزاری دوره تربیت مربی حفظ و تربیت مربی جلسات خانگی ویژه خواهران و برادران به صورت مجازی، برگزاری مسابقات نقاشی ودل نوشته و قصه گویی برای کودکان و  نوجوانان از دیگر برنامه هایی بود که به همت اعضای کانون و با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی در راستای مقابله با شیوع بیماری منحوس کرونا در سطح محله و شهرستان برگزاری شد.