اهدای ۷۰ بسته غذایی رمضانیه از سوی کانون جناب حر تبریز
اهداي ۷۰ بسته غذايي رمضانيه از سوي کانون جناب حر تبريز

اهدای ۷۰ بسته غذایی رمضانیه از سوی کانون جناب حر تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري و پايگاه بسيج مقاومت جناب حر، در سوّمين مرحله از اجراي رزمايش همدلي و کمک مؤمنانه ۷۰ بسته غذايي ميان نيازمندان توزيع کردند.
شناسه خبر : 27354 تاریخ انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، سلیمان مصطفی زاده با بیان اینکه ماه مبارک ‌رمضان، ماه ضیافت الهی و ماه مهربانی‌ها است و فرصتی برای مهربانی کردن انسان‌ ها نسبت به دیگر هم نوعان است، اظهار کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان ۷۰ بسته معیشتی رمضانیه در سه مرحله توسط فعالان مسجد، کانون و پایگاه تامین و میان خانواده های نیازمند و بیماران کرونایی توزیع شد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری جناب حر مسجد حاج یوسف حامد گلزار تبریز گفت: با توجه به مشکلات کسب و کار و معیشتی این روزها که منجر به ضعف اقتصادی خانوارهای کم درآمد و بی‌بضاعت و همچنین ضعیف‌تر شدن‌ آنها شده است به همت تلاشگران مسجد و با کمک و مساعدت افراد نیکوکار و خیّر و به مناسبت ایام مبارک رمضان اقدام به تهیه بسته‌های حمایتی سبد غذایی شده است و این اقلام بین خانواده‌های آبرومند و بیماران کرونایی که توسط بچه های مسجد شناسایی شده اند، بصورت توزیع شبانه انجام گرفت.

مصطفی زاده اقلام اهدایی را شامل ۱۲ قلم مواد غذایی و بهداشتی اعم از مرغ، تخم مرغ، روغن، پنیر، مواد شوینده و ... به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: مبلغ ۲۱ میلیون تومان از هدایای نقدی و غیرنقدی نمازگزاران و خیرین در سه مرحله ازتوزیع در این ماه هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه فعّالان کانون و مسجد و پایگاه در لبّیک به فرامین مقام معظّم رهبری تا حدّ توان خود برای تحقّق فرمایشات ایشان تلاش می کنند، افزود: افطاری برای نیروهای کانون، برگزاری مراسم شب های قدر، برگزاری کلاس عقیدتی، احکام و مسائل روز برای نوجوانان و جوانان توسط استاد حیدری، توزیع ۲۴ بسته معیشتی رمضانیه در روز شهادت امام علی(ع)،۲۰ بسته در آغاز ماه رمضان،۲۶ بسته درسوّمین مرحله از انجام کمک های مؤمنانه از دیگر برنامه‌های انجام شده به همّت کانون و پایگاه مقاومت مسجد در ایّام مقابله با بیماری کرونا بوده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری جناب حر با تجلیل و قدردانی صمیمانه از خیرین، اعضای کانون و مسجد، پایگاه مقاومت، خاطرنشان کرد: نقش خیرین در تامین اقلام بسته های حمایتی بسیار تأثیرگذار است و در تلاش هستیم با مساعدت این عزیزان برای مرحله چهارم با اهدای سبدهای غذایی در تعداد بیشتری به یاری نیازمندان بپردازیم.

کلمات کلیدی: جناب حر تبریز