برگزیدگان مسابقات فرهنگی و قرآنی کانون اصحاب الجنت عنابلو تجلیل شدند
برگزيدگان مسابقات فرهنگي و قرآني کانون اصحاب الجنت عنابلو تجليل شدند

برگزیدگان مسابقات فرهنگی و قرآنی کانون اصحاب الجنت عنابلو تجلیل شدند

مدير مسئول کانون اصحاب الجنت مسجد حضرت صاحب الزمان روستاي عنابلو از برگزاري مراسم تجليل از برگزيدگان مسابقات فرهنگي کانون که در ماه رمضان به صورت مجازي برگزار شده بود، خبر داد.
شناسه خبر : 27635 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مهران شیری از اعلام برندگان مسابقات فرهنگی که در سطح مجازی به همت کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت عنابلو اجرا شده بود خبر داد و گفت: این مسابقات در طول ماه مبارک رمضان و به مناسبت بزرگداشت این ماه عزیز و همچنین هفته سلامت برگزار شده بود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت مسجد حضرت صاحب الزمان روستای عنابلو، افزود: بعد از اتمام مساه مبارک رمضان و با بررسی آثار و پاسخ های رسیده، برندگان مسابقه ماه آسمانی در خصوص حکمت های نهج البلاغه، مسابقه پوکی استخوان و مسابقه از کتاب "تغذیه ؛ ورزش" به مناسبت هفته سلامت، مسابقه نقاشی افطاری ساده و مسابقات قرآنی رمضان با قرآن و مسابقه سی روز، سی جزء اعلام و با اهدای لوح تقدیر و هدایا از آنان تجلیل به عمل آمد.

وی خاطر نشان کرد: این مراسم با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناس امور جوانان اداره ورزش وجوانان شهرستان خداآفرین در محل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان برگزارشد.

شیری ادامه داد: بهناز عزیزی، سیاوش پناهی، آیدین شیخ زاده، آیسان شیخ زاده، زهرا عبدیان، رضا آقازاده، حسین رضائی، امیرحسین پناهی، سهیل پناهی، آنیسا پورعلی، علی اصغر کبیر نفرات برگزیده این مسابقات و برنامه های می باشند.

به گفته وی این برنامه ها به همت کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت مسجد حضرت صاحب الزمان روستای عنابلو و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، اداره ورزش وجوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خداآفرین برگزار شده است.

شیری یادآور شد: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کانون نیز که در طول تابستان و با همکاری دستگاه های فرهنگی شهرستان برگزار خواهد شد و آغاز ثبت نام این کلاس ها و برنامه ها به زودی از طرف کانون اعلام می شود.

گفتنی است، عنابلو یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین واقع شده است.

کلمات کلیدی: اصحاب الجنت عنابلو