اردوی زیارتی مشهد مقدس به همت کانون شهید کارگر میانه برگزار شد
اردوي زيارتي مشهد مقدس به همت کانون شهيد کارگر ميانه برگزار شد

اردوی زیارتی مشهد مقدس به همت کانون شهید کارگر میانه برگزار شد

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري شهيد کارگر مسجد آقايار سلطان ميانه، از برگزاري اردوي فرهنگي، تربيتي زيارتي مشهد مقدس در اواخر ارديبهشت ماه خبر داد و گفت: اين اردوها ثمرات بسياري در راستاي اهداف تربيتي کانون دارد.
شناسه خبر : 27648 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حسین غلام پور اظهار داشت: اردوی فرهنگی تربیتی زیارتی مشهد مقدس به همت کانون محله ای آستان قدس رضوی، کانون فرهنگی هنری شهید کارگر و کانون فرهنگی تبلیغی فطرت در روزهای آغازین ماه شوال در میانه برگزار شد که ثمرات بسیاری در راستای اهداف فرهنگی تربیتی و مذهبی کانون در پی دارد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهیدکارگر مسجد آقایار سلطان میانه افزود: این اردو که با برگزاری کلاس های عقیدتی و تربیتی همراه بود، با رعایت پروتکل های بهداشتی در اردیبهشت ماه امسال  اعضای کانون و جوانان و نوجوانان را میهمان حرم مطهر رضوی و زیارت امام رضا (ع) کرد.

وی همچنین از اجرای نهمین مرحله طرح قربانی و کمک مومنانه رمضان امسال خبر داد و گفت: در این طرح 5 گوسفند به ارزش 105 میلیون ریال قربانی شد که طی آن گوشت های قربانی به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی شده و به همراه بسته های غذایی به ارزش 25 میلیون ریال آمده سازی و در اختیار خانواده های کم در آمد و قشر آسیب پذیر این شهرستان قرار گرفت.

غلام پور افزود: این کمک های مومنانه جمعا به ارزش ریال 130 میلیون ریال  و به همت کانون فرهنگی هنری شهید کارگر و کانون فرهنگی تبلیغی فطرت مسجد آقایار سلطان میانه تهیه، آماده سازی و توزیع شده است.

وی همچنین از برگزاری جلسات تدبر کانون در روزهای ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: جلسه روزانه فطرت در ایام ماه مبارک رمضان با محوریت سوره های مزمل و مدثر با موضوع خودسازی و جامعه سازی برپا می شد چرا که علاوه بر کمک های مومنانه و بستر سازی برا کمک به خانواده ها و افرادکم بضاعت، آموزش های عقیدتی، مذهبی در راستای تبیین آموزه های دینی و منطبق با قرآن و احادیث و روایات از محور های اصلی برنامه های کانون می باشد.

کلمات کلیدی: تبريز مشهد مقدس اردو