جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان با ورزش در خدا آفرین برگزار شد
جشنواره فرهنگي ورزشي فراغت بانوان با ورزش در خدا آفرين برگزار شد

جشنواره فرهنگی ورزشی فراغت بانوان با ورزش در خدا آفرین برگزار شد

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري اصحاب الجنت روستاي عنابلوي خداآفرين گفت: برگزاري جشنواره فرهنگي ورزشي "فراغت بانوان با ورزش" با حضور و استقبال پرشور بانوان اين شهرستان روبرو شد.
شناسه خبر : 28533 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مهران شیری از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی "فراغت بانوان با ورزش" در شهرستان خداآفرین خبر داد و گفت: این جشنواره به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و در راستای ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد نشاط در بین بانوان روستایی برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین افزود: این جشنواره در بخش های دارت و طناب زنی در دو رده سنی بزرگسالان و خردسالان برگزار شد.

وی ادامه  داد: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مشکلات مبتلا به جامعه امروز می باشد که سالانه قربانیان زیادی می گیرد و آسیب های جدی را بر پیکره بنیان خانواده ها وارد می آورد که در گذشته بیشتر متوجه مردان بود اما امروزه اعتیاد در بین زنان افزایش یافته و این موضوع بر نابسامانی و تربیت خانواده ها تاثیر مستقیم و غیر قابل انکار دارد.

شیری ادامه داد: در اجرا و برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی "فراغت بانوان با ورزش" اداره ورزش و جوانان شهرستان خداآفرین، هیئت ورزش های همگانی بخش گرمادوز و کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت همکاری داشتند که آیین تجلیل از بانوان فعال در حوزه ورزش روستای جعفرقلی اوشاقی بخشی از این جشنواره بود که با حضور پرشور بانوان علاقه مند برگزار شد.

به گفته وی در پایان با حضور گرمادوز، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خداآفرین، مسئول درمانگاه لاریجان و رئیس هیئت ورزش دهای همگانی بخش گرمادوز، برگزیدگان این جشنواره با اهدای جوایزی مورد تجلیل قرار گرفتند.

کلمات کلیدی: اوقات فراغت فهما