تجلیل از حافظان قرآن کانون فاطمة الزهرا تبریز
تجليل از حافظان قرآن کانون فاطمة الزهرا تبريز

تجلیل از حافظان قرآن کانون فاطمة الزهرا تبریز

محفل انس با قرآن و تجليل از حافظان کل قرآن کريم به همت کانون فرهنگي هنري فاطمة الزهرا مسجد فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم تبريز برگزار شد.
شناسه خبر : 28600 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، سید احمد موسوی اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم به همراه تجلیل از دو اعضای کانون حافظ کل قرآن کریم با حضور مدیر دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی خبرداد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا مسجد فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم تبریز گفت: قرآن والاترین و برترین هدیه حضرت احدیت به بشریت است و حفظ آن یکی از توفیقات بزرگ الهی به حساب  می آید که شامل حال هر کسی نمی‎شود.

موسوی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند، "در کشوری که بر اساس اسلام اداره می‌شود همه مردم باید قادر به خواندن قرآن کریم باشند"،افزود:جامعه‌ای که توجه به کلام وحی و آموزه‌های دینی دارد در برابر ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی و تهدید نرم دشمنان مصون می‌ماند.

وی اظهار کرد: ثمره ۱۰سال فعالیت کانون بیش از ۲۰ حافظ کل قرآن کریم بوده و چندین حافظ در اجزاء مختلف رشته‌های روخوانی و روانخوانی، تجوید و مفاهیم قرآن آموزش دیده‌اند، در حال حاضر به‌دلیل شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل‌ها، کلاس‌ها به‌صورت نیمه‌حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

موسوی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا(س) یک الگو جهت نشر و ترویج فعالیت‌های قرآنی در منطقه است که الحمدالله با تربیت حافظان کل قرآن کارنامه بسیار درخشانی دارد و باید جهت پیشبرد کارهای قرآنی از این کانون الگو گرفت.

وی یادآور شد: دو حافظی که ازآنان تقدیر شد در کمتر از دو سال زیر نظر خانم احمدیان آموزش دیده اند و موفق به حفظ کل قرآن کریم شده اند.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا(س) ضمن تجلیل از فعالان قرآنی کانون،خاطرنشان کرد: با توجه به برکات و اهمیت مسائل قرآنی و حفظ قرآن، باید انس و الفت نسل جوان روز به روز با کلام وحی بیشتر شود.