همت جهادی کانون مسجد نبی اکرم تبریز در توزیع بسته های معیشتی
همت جهادي کانون مسجد نبي اکرم تبريز در توزيع بسته هاي معيشتي

همت جهادی کانون مسجد نبی اکرم تبریز در توزیع بسته های معیشتی

فعالان کانون و خادمين هيئت روضة العباس مسجد نبي اکرم (ص) تبريز، ۱۱۲ بسته معيشتي در چهاردهمين مرحله از کمک هاي مومنانه مسجد به خانواده هاي نيازمند، تهيه وتوزيع کردند.
شناسه خبر : 28601 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، صالح رسولی از اجرای چهاردهمین مرحله کمک های مومنانه مسجد به همت کانون فرهنگی هنری، پایگاه مقاومت وهیئت روضة العباس مسجد نبی اکرم تبریز با تهیه و توزیع ۱۱۲ بسته معیشتی کامل خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز گفت: از دیدگاه مکتب حیات بخش اهل بیت(ع) خدمتگزاری به افراد جامعه، حد و مرزی ندارد و یک دین باور حقیقی در تمام صحنه های زندگی با الهام از رهبران آسمانی خویش می کوشد تا باری را از دوش دیگران بردارد و خدمتی را به بشر ارائه کند; گر چه فرد مخدوم، هم کیش او نباشد، البته خدمت به اهل ایمان اهمیت ویژه ای دارد.

رسولی با بیان اینکه یکی از مهم ترین آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) خدمت به مردم و نیازمندان جامعه است، افزود: درهمین راستا ۱۱۲ بسته معیشتی کامل در چهاردهمین مرحله کمک های مومنانه مسجد برای خانواده های محروم و بیمار تهیه و توسط جوانان هیئت و کانون به صورت شبانه توزیع شد.

وی اقلام اهدایی را شامل گوشت، روغن، برنج، چای، قند، رب و... به ارزش تقریبی هر بسته  ۵۰۰ هزار تومان عنوان و اظهار کرد: در این مرحله مبلغ ۵۰ میلیون تومان از محل جمع آوری کمک های خیرین، نمازگزاران و خادمین هیئت در این کار خیر هزینه شده است.

رسولی با اشاره به اینکه این مرحله به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع)، صورت پذیرفت، اظهار کرد: تلاشگران کانون، پایگاه، مسجد و خادمین هیئت با اجرای چهارده مرحله از رزمایش کمک های مومنانه و همدلی، از فرامین مقام معظم رهبری در رسیدگی به محرومان را اطاعت کردند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریز ضمن قدردانی از خادمین هیئت، خیرین، فعالان کانون، پایگاه بسیج، خاطرنشان کرد: با توکل بر خداوند متعال مرحله پانزدهم با همت مضاعف و پرشورتر،با حضور همه دوستان عزیز و برای همه خانواده های تحت پوشش و با معرفی بقیه دوستانی که در این چهارده مرحله گذشته در این امر خیر سهیم نشده بودند، برگزار خواهد شد.