برگزاری کلاس آموزشی اوقات فراغت در روستای علویان مراغه
برگزاري کلاس آموزشي اوقات فراغت در روستاي علويان مراغه

برگزاری کلاس آموزشی اوقات فراغت در روستای علویان مراغه

مدير مسئول کانون شهداي علويان مراغه از آغاز ثبت نام کلاس هاي آموزشي تابستان خبر داد و گفت: برنامه هاي فرهنگي آموزشي و هنري متنوع ديگري نيز در طول تابستان در سطح اين روستا برگزار خواهد شد.
شناسه خبر : 28808 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما»  از استان آذربایجان شرقی، پرویز تقی دوست علویان با اشاره به آغاز فصل تابستان و پایان سال تحصیلی از آغاز طرخ های تابستانی و برگزاری کلاس های آموزشی در کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد جامع قدیم روستای علویان مراغه، این کانون فرهنگی هنری و مسجد را مرکز امور فرهنگی، مذهبی و آموزشی روستا عنوان کرد و گفت: نوجوانان و جوانان با فراغت از تحصیل و شروع فصل تابستان فرصتی برای شرکت  در کلاس های آموزشی و هنری و ورزشی پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه استفاده صحیح از اوقات فراغت موجب ایجاد نشاط و جهت دهی صحیح  جوانان و نوجوانان می شود، افزود:  نداشتن برنامه مناسب برای گذراندن اوقات فراغت، سایر جنبه های زندگی را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی ادامه داد: شروع ثبت نام کلاس های آموزشی احکام و قرآن برای سطوح ابتدایی و همچنین کلاس آموزشی مقدماتی زبان و و تقویتی ریاضی و دیگر دروس ابتدایی به همت کانون شهدای علویان آغاز شده است.

تقی دوست خاطر نشان کرد: ثبت نام این کلاس ها تا 20 تیر ماه ادامه دارد و شروع کلاس ها نیز از 25 تیر ماه تا پایان شهریور ما خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر این کلاس های آموزشی، برنامه های متنوع دیگری نیز  در طول تابستان و دیگر ایام سال از سوی این کانون در سطح روستای علویان مراغه برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علویان یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان سراجوی غربی بخش مرکزی شهرستان مراغه و در دامنه کوه گوش تپه واقع شده است و مراغه نیز دومین شهر بزرگ این استان و در کنار روخانه صوفی چای در دامنه جنوبی کوه سهند و در 135 کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.