اهدای ۴۰ بسته گوشت گرم توسط کانون شهدای دستمالچی درتبریز
اهداي ۴۰ بسته گوشت گرم توسط کانون شهداي دستمالچي درتبريز

اهدای ۴۰ بسته گوشت گرم توسط کانون شهدای دستمالچی درتبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري شهداي دستمالچي تبريز، در شانزدهمين مرحله و در قالب احسان امام حسين (ع)، با مشارکت خيرين و پايگاه مقاومت بسيج، يک رأس گوسفند قرباني و بين نيازمندان توزيع کردند.
شناسه خبر : 28809 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، اصغر آقاجانی ازاجرای شانزدهمین مرحله در راستای رزمایش همدلی و کمک مومنانه با تهیه و قربانی یک رأس گوسفند به همت اعضای کانون فرهنگی هنری، پایگاه بسیج و خیرین خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: در حدیثی از پیامبر بزرگوار اسلام (ص) آمده است: «هر کس دل مؤمنی را شاد کند، مرا شاد نموده و هر که مرا شاد نماید خدا را شاد نموده است.» برابری شاد نمودن دل مؤمن با شادی خدا چیزی نیست که ما با عقل قاصر خود بتوانیم آن را درک نماییم.

آقاجانی افزود: بر همین اساس و در راستای لبیک گویی به فرمان امام خامنه ای در رزمایش همدلی و در قالب احسان امام حسین (ع)، با کمک خیرین در شانزدهمین مرحله کمک مومنانه، یک رأس گوسفند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ذبح و این گوشت‌های قربانی در بسته های یک کیلوگرم به تعداد ۴۰ بسته، تقدیم خانواده های ایتام و آسیب دیدگان از بیماری کرونا شد.

وی تصریح کرد: نخستین مرحله ذبح قربانی در سال جدید به مبلغ بالغ بر ۳ میلیون تومان با کمک خیرین ارجمند، در روز زیارتی خاص امام رضا (ع) تهیه و ذبح شد.

آقاجانی اظهارکرد: فعالان کانون، مسجد، پایگاه با همراهی خیرین در سال گذشته در رزمایش همدلی و کمک مومنانه به فرمان رهبری لبیک گفته و با جمع آوری کمک های مردمی و خیرین، بسته های غذایی و بهداشتی در طول ۱۵ مرحله،تهیه و در مناسبت های مختلف در اختیار نیازمندان قرار دادند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز ضمن تجلیل از مشارکت کنندگان دراین امور خیرخواهانه،خاطرنشان کرد: با کمک مردم مومن و ولایتمدار و خیرین ارجمند تبریز،به لطف خداوند سبحان خدمت رسانی به نیازمندان همچنان ادامه خواهد داشت.

کلمات کلیدی: توزيع گوشت فهما