بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از کانون امام حسن مجتبی(ع)
بازديد مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي از کانون امام حسن مجتبي(ع)

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از کانون امام حسن مجتبی(ع)

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آذربايجان شرقي در بازديد از کانون فرهنگي هنري امام حسن مجتبي (ع) در شهر سهند از خدمات اين کانون تجليل کرد.
شناسه خبر : 28811 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، سیدقاسم ناظمی در جریان سفر به شهرستان اسکو  با حضور در کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی (ع) واقع در فاز 2 شهر سهند با فعالیت‌های انجام‌ گرفته در این کانون آشنا شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در این بازدید با اظهار خوشحالی از سطح قابل قبول انجام فعالیت‌ها در این کانون اظهار داشت: کمیت و کیفیت فعالیت‌های خلاقانه‌ی انجام‌گرفته در این کانون بسیار عالی و در شان یک جامعه‌ی نبوی و علوی است و می‌تواند الگویی برای سایر کانون‌ها باشد که معتقد هستند با دست خالی نمی‌توان کاری کرد.

وی ضمن تقدیر از فعالان در این کانون، همکاری و مشارکت مجدانه‌ی کانون با دیگر بخش‌ها از جمله موسسه‌ی خیریه‌ی شهیدان دادی را مایه‌ی فخر و مباهات دانست و اظهار داشت: این که با دست خالی و با همت عالی و توکل به خداوند متعال چنین سرمایه‌ی عظیمی را جذب کرده و در راه تعالی فرهنگی و هنری شهر سهند گام برمی‌دارید، بسیار ارزشمند و شایسته‌ی تکریم است. به جرات می‌توان گفت آن‌چه که شما انجام می‌دهید، شایسته و در شان مسجد است و همان چیزی است که از اسلام ناب انتظار می‌رود.

ناظمی در ادامه به کیفیت آموزش‌های ارائه‌شده در این کانون پرداخت و گفت: توجه و اشراف این مجموعه به امر اشتغال‌زایی و خودکفایی خانوارها و در کنار آن بهره گرفتن از شیوه‌های نوین آموزشی مزیتی است که این کانون به خوبی از آن بهره جسته است.

همچنین در این دیدار حجت ‌الاسلام زرین، مدیرمسئول کانون نیز گزارشی از فعالیت‌های کانون ارائه کرد و اظهار داشت: این کانون در سال 1394 از دبیرخانه‌ی هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مجوز فعالیت اخذ کرده است.

وی ادامه داد: این کانون طی سال‌های گذشته با حضور پرشور و شوق جوانان مومن و متدین اقدامات موثر و سازنده‌ای را در جلب و جذب اقشار مختلف جامعه به ویژه زنان و بانوان سرپرست خانوار به مسجد و انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری و اشتغال‌زایی داشته است.