توزیع گوشت قربانی به مناسبت عید قربان به همت کانون شهید کارگر میانه
توزيع گوشت قرباني به مناسبت عيد قربان به همت کانون شهيد کارگر ميانه

توزیع گوشت قربانی به مناسبت عید قربان به همت کانون شهید کارگر میانه

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري شهيد کارگر مسجد آقايار سلطان ميانه، از اجراي مرحله دوازدهم طرح کمک مومنانه اين کانون در قالب اجراي سنت حسنه ذبح قرباني در روز عيد قربان خبر داد.
شناسه خبر : 28936 تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حسین غلام پور از اجرای مرحله 12 کمک مومنانه این کانون به مناسبت عید قربان خبر داد و گفت: این قربانی به نست سلامتی آقا امام زمان (عج) و دفع بلا از مردم کشورمان انجام می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهیدکارگر مسجد آقایار سلطان میانه، از توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان و اقشار کم در آمد این شهرستان خبر داد و گفت: خیران می توانند کمک های خود را جهت سهیم شدن در طرح عید قربان به شماره کارت 5859837007874163  که به نام کانون فرهنگی هنری شهید کارگز مسجد آقایار سلطان می باشد واریز و یا با شماره 09910076396 تماس حاصل کنند.

وی با اشاره به فرمایش امیرالمومنین مبنی بر اهمیت قربانی کردن، افزود: هر کسی می تواند به قدر وسع و توان مالی خود در این طرح شرکت کرده و از ثواب و اجر مراسم قربانی عید سعید قربان بهره مند شود.

وی با اشاره به وضعیت کرونایی جامعه افزود: تهیه و ذبح این دام ها با دقت و رعایت شیوه نامه های بهداشتی و زیر نظر کارشناسان دامپزشکی و به همت کانون فرهنگی هنری شهید کارگز مسجد آقایار سلطانو کانون فرهنگی تبلیغی فطرت شهرستان میانه انجام خواهد شد.

غلام پور ادامه داد: قربانی 9 راس گوسفند به ارزش 275 میلیون ريال، تهیه بسته های غذایی به ارزش 170 میلیون ریال که 350 بسته گوشت قربانی و ارزاق می باشد، در راستای انجام کمک های مومنانه ای  بود که به همت این کانون و مسجد در ماه شعبان و رمضان جمع آوری و توزیع شد.

گفتنی است، میانه از شهرستان های آذربایجان شرقی می باشد که در فاصله ۱۶۵ کیلومتری تبریز واقع شده است که وجود مساجد تاریخی یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر به شمار می رود.