مسابقه عفاف و حجاب در خداآفرین برگزار می شود
مسابقه عفاف و حجاب در خداآفرين برگزار مي شود

مسابقه عفاف و حجاب در خداآفرین برگزار می شود

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري اصحاب الجنت روستاي عنابلوي خداآفرين، از برگزاري مسابقه کتابخواني به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان خداآفرين خبر داد.
شناسه خبر : 28938 تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مهران شیری از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته حجاب و عفاف در خدا آفرین خبر داد و گفت: 21 تیرماه، به مناسبت سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است و تا ۲۷ ادامه دارد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، در ادامه افزود: مسابقه کتابخوانی حجاب و عفاف از کتاب «مسئله حجاب» استاد شهید مرتضی مطهری طراحی و اجرا می شوذ.

وی خاطرنشان کرد: سوالات به همراه کتاب مورد نظر به صورت فایل پی دی اف در کانال کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو به نشانی @KanoonAshabAljannatبارگذاری شده و شرکت کنندگان می توانند پاسخ های خود را به صورت یک عبارت به کانال تلگرامی کانون و یا @mehranshiri74 و 09146461379 ارسال کنند.

شیری ادامه داد: این مسابقه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، داره فرهنگ و ارشاد اسلامی خداآفرین و کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو برگزار می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت آخرین مهلت ارسال پاسخ ها را 27 تیر ماه جاری عنوان کرد و افزود: در پایان به قید قرعه به سه نفر از شرکت کنندگان جوایزی به رسم یاد بود اهدا می شود.

کلمات کلیدی: هفته عفاف و حجاب فهما