طرح تابستانی مسجد جامع حکم آباد تبریز آغاز شد
طرح تابستاني مسجد جامع حکم آباد تبريز آغاز شد

طرح تابستانی مسجد جامع حکم آباد تبریز آغاز شد

طرح تابستاني مسجد جامع حکم آباد تبريز با کلاس هاي متنوع آموزشي و فرهنگي به همت اعضاي کانون فرهنگي هنري با رعايت پروتکل هاي بهداشتي آغاز شد.
شناسه خبر : 28943 تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مراسم افتتاحیه طرح تابستانی اوقات فراغت پایگاه مقاومت و کانون فرهنگی هنری مسجد بزرگ حکم آباد تبریز با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور مسئولینی از ستاد کانون های مساجد استان، روحانیون و مربیان و حضور فعال نوجوانان مسجدی برگزار شد.

حجت الاسلام «روح الله بجانی» امروز در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت مسجد جامع حکم آباد تبریز، حضور نوجوانان در مساجد را ضامن سلامت روحی و اخلاقی آنان و موجب ارتقای آگاهی های دینی و اجتماعی این آینده سازان دانست.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای حکم آباد حضور نوجوان در مساجد را ضامن سلامت روحی و اخلاقی آنان دانست و تشریح کرد: مطمئنا حضور نوجوان عزیز در مسجد و شرکت آنان در نمازهای جماعت و کلاس های  قرآن و احکام را موجب ارتقای آگاهی های دینی و اجتماعی این آینده سازان  عزیز کشورمان برشمرد.

مدیر حوزه علمیه امیرالمونین(ع) تبریز اظهار کرد: این طرح با  شرکت بیش از ۵۰ نفر از نوجوانان در رشته های مختلف قرآن، اذان، زبان، احکام، ورزش فوتسال، کوهنوردی با استفاده از مربیان مجرب شروع شده  تا پایان تابستان د رمحل مسجد  مدرسه و نیز ورزشگاه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی این طرح همه ساله با مشارکت پایگاه مقاومت و کانون فرهنگی هنری و حمایت هیئت امنای مسجد به اجرا در می آید که در جذب نوجوانان به مسجد تاثیر به سزایی دارد.

وی برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی در رمضان هر سال را از افتخارات و از برنامه های شاخص این مسجد برشمرد و گفت: امید است با رفع ویروس کرونا شاهد تداوم این مسابقه قرآنی در این مسجد باشیم.