طرح اوقات فراغت در کانون اصحاب الجنت عنابلو اجرا می شود
طرح اوقات فراغت در کانون اصحاب الجنت عنابلو اجرا مي شود

طرح اوقات فراغت در کانون اصحاب الجنت عنابلو اجرا می شود

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري اصحاب الجنت روستاي عنابلوي خداآفرين گفت: طرح اوقات فراغت اين کانون در راستاي اجراي طرح ملي «مدرسه، مسجد، تابستان» و با شعار آموزش، نشاط و معنويت برگزار مي شود.
شناسه خبر : 29072 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مهران شیری از اجرای طرح ملی «مدرسه، مسجد، تابستان» در کانون های فرهنگی هنری مساجد ، از برگزاری و اجرای کلاس های آموزشی، تفریحی ورزشی به همت کانون اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، برگزاری این کلاس ها را در سطح برادران و خواهران عنوان کرد و افزود: کلاس های اوقات فراغت تابستان امسال در این شهرستان با شعار آموزش، نشاط و معنویت در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به صورت رایگان برگزار می شود.

شیری تاکید کرد: این طرح به منظور غنی سازی اوقات فراغت و در راستای ارتقای سطح همه جانبه آموزشی تفریحی و ورزشی شرکت کنندگان در رشته های قرآنی (روخوانی و روانخوانی، تجوید، احکام ، عقاید و سبک زندگی)، ورزشی (فوتسال ، دارت) و کلاس های فوق برنامه به صورت مسابقات فرهنگی ورزشی، اردو برنامه ریزی و اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در برگزاری کلاس های اوقات فراغت تابستانی، اداره آموزش پرورش، اداره ورزش و جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، دارالقرآن مصباح الهدی خداآفرین با کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت عنابلو همکاری می کنند.

شیری تاکید کرد: ثبت نام این طرح به صورت حضوری با مراجعه به دارالقرآن مصباح الهدی واقع درشهر خمارلو و غیر حضوری از طریق شماره های 09918530396 و 09146461379 و آدرس تلگرامی @mehranshiri74 امکان پذیر می باشد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، همچنین از برگزاری موفق کارگاه آنلاین سبک زندگی اسلامی با موضوع عفاف وحجاب، به صورت رایگان در 22 تیر ماه خبر داد و افزود: این کارگاه نیز به همت کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت با حضور حجت الاسلام جعفری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خداآفرین برگزار شد.

‏به گفته شیری، در برگزاری این کارگاه نیز اداره تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خداآفرین با کانون اصحاب الجنت همکاری داشتند.