ثبت‌نام در هفتمین دوره از طرح «بینش مطهر» آغاز شد
ثبت‌نام در هفتمين دوره از طرح «بينش مطهر» آغاز شد
به همت کانون فرهنگی هنری حضرت ابراهیم(ع) تبریز؛

ثبت‌نام در هفتمین دوره از طرح «بینش مطهر» آغاز شد

هفتمين دوره تربيت مربي و مدرس کشوري با عنوان «بينش مطهر» با محوريت اجرايي کانون تخصصي فرهنگي هنري حضرت ابراهيم در تبريز برگزار مي شود.
شناسه خبر : 29073 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان آذربایجان شرقی، مجید سوار از آغاز ثبت نام هفتمین دوره تربیت مربی و مدرس کشوری با عنوان «بینش مطهر» و با محوریت آثار شهید مطهری با همکاری دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه های علمیه در تبریز خبر داد.

مسئول دبیرخانه بینش مطهر استان آذربایجان شرقی با بیان این که همه اقشار مردم با مدرک دیپلم به بالاتر می توانند در این دوره آموزشی حضور داشته باشند افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا آموزش بصورت مجازی خواهد بود.

سوار افزود: کلاس‌های بینش مطهر به محض تکمیل ظرفیت آغاز می‌شود و در ۱۱ مرحله ادامه دارد و در پایان دوره گواهینامه معتبر به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.

مدیر استانی هفتمین دوره طرح بینش مطهر با اشاره به بیانات رهبر انقلاب و تاکید ایشان به مبانی شهید مطهری خاطرنشان کرد: بینش مطهر به عنوان تنها موسسه تخصصی استان در حوزه مبانی فکری شهید مطهری فعالیت می‌کند.

سوار در انتها بیان کرد: اندیشه جویانی که موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی تربیت مربی و مدرس کشوری بینش مطهر دریافت می کنند.

او در پایان خاطرنشان کرد: محوریت آموزش هفتمین دوره تربیت مدرس، آثار استاد شهید مرتضی مطهری است و تلاش شده تا افکار، عقاید و بینش ایشان در خصوص موضوعات مختلف در این دوره تدریس و موجب بسط و گسترش آن در جامعه شود.

گفتنی است این دوره در سطح کشوری برگزار می شود و علاقمندان به ثبت نام می توانند با مراجعه به سایت Bineshemotahar.ir ثبت نام خود را قطعی کنند.

کلمات کلیدی: فهما تبريز