توزیع ۵۰ بسته گوشت گرم به همت کانون فاطمه الزهرا تبریز
توزيع ۵۰ بسته گوشت گرم به همت کانون فاطمه الزهرا تبريز

توزیع ۵۰ بسته گوشت گرم به همت کانون فاطمه الزهرا تبریز

جوانان پرتلاش کانون فرهنگي هنري فاطمه الزهرا شهرک ارم تبريز، به مناسبت عيد قربان۵۰ کيلوگرم گوشت گرم قرباني تهيه و ميان خانواده هاي بي سرپرست توزيع کردند.
شناسه خبر : 29074 تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، سیداحمد موسوی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: به همت جوانان پرشور کانون و مسجد به مناسبت عید سعید قربان، ۵۰ بسته گوشت گرم توسط خانواده های اعضای کانون تهیه و در بین خانواده های بی سرپرست منطقه توزیع شد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا مسجد فاطمة الزهرا (س) شهرک ارم تبریز گفت: قربانی به نوعی یک امر نهادینه شده است و خدای تبارک و تعالی در این روز می‌­خواهد فقرا هم نصیبی داشته باشند. دلیل اینکه در روایات متعدد سفارش شده که گوشت قربانی برای فقرا و با میهمانی خویشاوندان و همسایگان مصرف شود، این است که با این قربانی یک نوع رسیدگی به نیازمندان و تقویت روحیه، نوع دوستی صورت می‌گیرد.

موسوی افزود: در همین راستا خانواده های اعضای کانون با مشارکت همدیگر۵۰  بسته گوشت گرم قربانی تهیه و در بین خانواده های بی سرپرست منطقه توزیع کردند.

وی با بیان اینکه توزیع گوشت گرم در دهمین مرحله از کمک های مومنانه انجام گرفت؛ اظهار کرد: ۵۰ کیلوگرم گوشت گرم قربانی به مبلغ بیش از ۶ میلیون تومان تهیه و در بسته های یک کیلویی با رعایت موارد بهداشتی بسته بندی و توسط جوانان کانون شبانه در درب خانه های این عزیزان تحویل داده شد.

موسوی با اشاره به برنامه های اجرایی کانون در دهه امامت و ولایت،برگزاری مراسم بزرگ جشن عید غدیر،توزیع بسته غذایی، طبخ غذای گرم و تجلیل از فعالان کانون و مسجد را از دیگر برنامه های کانون عنوان کرد.

مسئول فرهنگی کانون ضمن قدردانی از تمامی تلاشگران در این مجموعه که این امور مهم به دست آنها میسر می شود،خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم با توکل بر خدا و مشارکت خیرین منطقه به مناسبت عید بزرگ غدیرخم یازدهمین مرحله از کمک های مومنانه کانون را در تعداد بیشتری از توزیع بسته های غذایی در بین خانواده های دارای افراد بیمار، اجرایی کنیم.