اهدای ۴۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین تبریز
اهداي ۴۰ بسته معيشتي به همت کانون فرهنگي هنري امام حسين تبريز

اهدای ۴۰ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین تبریز

همزمان با دهه ولايت اعضاي کانون فرهنگي هنري مسجد امام حسين (ع) تبريز، دهمين مرحله از کمک هاي همدلانه خود را با اهداي ۴۰ بسته معيشتي اجرايي کردند.
شناسه خبر : 29307 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حسن سبب کار با تبریک دهه امامت و ولایت، از اجرای مرحله دهم کمک های همدلانه اعضای کانون فرهنگی هنری با همکاری بسیج پایگاه شهید شریفی همزمان با ایام عید ولایت خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین(ع) منطقه قم تپه تبریز گفت: بهترین زمانی که انسان می تواند انفاق کند در مورد نیازمندانی است که موانعی امکان تجارت و اشتغال مادی آن ها را گرفته است.

سبب کار با بیان این‌که انفاق کسانی که برای رضای خدا مالشان را می بخشند مانند باغی است که در جایی مرتفع بنا شده است، افزود: بر همین اساس تلاشگران کانون به همراه بچه های مسجد و بسیجیان از آغاز بیماری منحوس کرونا و در پی تاکیدات مقام عظمای ولایت مبنی بر رسیدگی به خانواده های محروم و متضرر ازاین بیماری، اعضای کانون فرهنگی هنری با تمام قوا وارد میدان عمل شده و خدمات گوناگونی از قبیل ضدعفونی و تولید ماسک و لباس بیمارستانی و تهیه اقلام غذایی و بهداشتی در راستای کمک های مومنانه انجام دادند.

وی افزود: در دهمین مرحله، همزمان با عید سعید قربان فعالان کانون با همکاری پایگاه شهید شریفی،۴۰ بسته معیشتی کامل به همراه گوشت قربانی تهیه و در بین خانواده های آسیب دیده و نیازمند منطقه با حفظ کرامت انسانی توزیع شد.

سبب کار اقلام اهدایی را شامل برنج، گوشت، روغن، چای، قند و... به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در دهمین مرحله مبلغ ۱۲ میلیون تومان از محل کمک های خیرین برای این امر اختصاص داده شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضمن تجلیل از اعضای کانون، بسیجیان پایگاه، بچه های مسجد،نمازگزاران و خیرین محترم که مشتاقانه ما را همراهی می کنند،خاطرنشان کرد: جشن بزرگ غدیرخم در پارک سرباز قم تپه به همراه ویژه برنامه های فرهنگی مختلف روز پنجشنبه ساعت ۶ عصر برگزار خواهد شد.

کلمات کلیدی: فهما تبريز