برپایی ایستگاه صلواتی غدیر به همت کانون اصحاب المهدی در تبریز
برپايي ايستگاه صلواتي غدير به همت کانون اصحاب المهدي در تبريز

برپایی ایستگاه صلواتی غدیر به همت کانون اصحاب المهدی در تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري اصحاب المهدي تبريز، به مناسبت عيد غديرخم ايستگاه صلواتي به همراه ايستگاه سلامت و نقاشي برپا خواهند کرد.
شناسه خبر : 29308 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، رضا عهدی از برپایی ایستگاه صلواتی غدیر در چهار بخش، ایستگاه صلواتی چای، سلامت، توزیع ماسک و ماشین نویسی در محوطه بوستان استادان تبریز خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب المهدی مسجد حضرت علی اصغر  تبریز گفت: مسئله غدير و ولايت از اهميت فوق‌العاده‌ای برخوردار است، در اين روز راه و رهبر برای مردم و سرنوشت امت اسلامی تعيين شد، اهميت غدير به مسئله حكومت و ولايت است، اساسی‌ترين مسئله در اسلام ولايت و حكومت است، اگر حكومت و ولايت نبود مسئله غدير اهميت پيدا نمی‌كرد.

عهدی افزود: همزمان با روز عید غدیرخم، ایستگاه صلواتی غدیر، ایستگاه سلامت(تست فشار خون و تب سنجی)، ایستگاه توزیع ماسک و ایستگاه ماشین نویسی،ایستگاه نقاشی، ایستگاه طب سنتی توسط کانون اصحاب المهدی و با همکاری قرارگاه فرهنگی جهادی جوانان حیدرکرار و با مشارکت کانون بسیج جوانان تبریز در روز پنجشنبه درمیدان بقائیه محوطه بوستان استادان در منطقه مارالان برگزار خواهد شد.

وی اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تفریحی اعم از نورافشانی، اهدای جوایز،برگزاری مسابقه خانوادگی،اجرای  گروه کمدی را از برنامه های این جشن عنوان کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی روز پنجشنبه ۷مرداد ماه  از ساعت ۱۸ تا ۲۱ به طول خواهد انجامید و از تمام مشتاقان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل می آید.