جشن خیابانی عید امامت و ولایت در تبریز
جشن خياباني عيد امامت و ولايت در تبريز

جشن خیابانی عید امامت و ولایت در تبریز

هيئت انصار باقرالعلوم(ع)تبريز با مشارکت پايگاه مقاومت رهروان روح الله، جشن خياباني به مناسبت عيد غديرخم را برگزارکرد.
شناسه خبر : 29309 تاریخ انتشار : ۹ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، کریم جلیلیان از برگزاری جشن خیابانی به مناسبت عید امامت و ولایت به همت خادمین هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع)، بسیجیان پایگاه مقاومت رهروان روح الله و با حضور جمعی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و میهمانانی از شورای اسلامی شهر تبریز و اهالی منطقه و با حضور جناب سرهنگ شادی خبر داد.

مسئول هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم(ع) تبریز گفت: جشن دهه ولایت با هدف بسط، تعمیق و تقویت مبانی والای فرهنگ اسلامی، تاکید بر روح ولایت و تأثیر آن در زندگی اجتماعی و ارتقاء سطح نشاط اهالی منطقه برگزار شده که به لحاظ محتوایی تاکید بر پاسداشت عید سعید غدیر و هفته ولایت و برجسته نمودن تولی و تبری بوده است.

جلیلیان افزود: جشن خیابانی عید غدیر درخیابان مارالان اول ۲۰ متری درفضای باز حسینیه شهدا به همت خادمین هیئت و مکتب اخلاق انصار و با همکاری پایگاه مقاومت رهروان روح الله و با حضور دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت جشن بزرگی برگزار شد.

وی با بیان اینکه هدف از این برنامه شناساندن غدیر به مردم به ویژه نسل جوانان، نوجوانان و نونهالان است، اظهار کرد: در همین راستا یک ایستگاه مجزا برای نقاشی کودکان با هدف آشنایی کودکان با مفهوم غدیر به همراه اهدای جوایز وبسته های ویژه فرهنگی برای کودکان برپا بود.

جلیلیان تصریح کرد: امسال علاوه بر برنامه جشن و شادی، برنامه احسان را در دستور کار قرار دادیم و ۱۰۰بسته معیشتی کامل به خانواده های محروم دردرب منازل تحویل داده شد.

وی سخنرانی حجت السلام عارفی نیا،شعرخوانی رستمی، مدیحه سرایی مادحین منطقه مارالان، پخش شربت، کیک، بسته های متنوع فرهنگی، کتاب، ختم قرآن را از دیگر برنامه این جشن عنوان کرد.

مسئول هیئت و مکتب اخلاق انصار در پایان ضمن قدردانی از زحمات کشان در برپایی این جشن خیابانی، خاطرنشان کرد: خادمین هیئت در منطقه با برگزاری جشن بزرگ عید امامت و ولایت و با توزیع گل، شیرینی به شهروندان شادی را به آنها هدیه دادند.

کلمات کلیدی: فهما امامت و ولايت