توزیع ۱۶۰ عدد غذای گرم توسط کانون شهدای دستمالچی در تبریز
توزيع ۱۶۰ عدد غذاي گرم توسط کانون شهداي دستمالچي در تبريز

توزیع ۱۶۰ عدد غذای گرم توسط کانون شهدای دستمالچی در تبریز

فعالان کانون فرهنگي هنري شهداي دستمالچي تبريز هفدهمين مرحله ازکمک هاي مومنانه خود را در روز عيد سعيد غدير خم با طبخ و توزيع ۱۶۰ پرس غذاي گرم اجرا کردند.
شناسه خبر : 29482 تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۲۸
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از آذربایجان شرقی، اصغرآقاجانی از اجرای هفدهمین مرحله از کمک های همدلی اعضای کانون و پایگاه بسیج، همزمان با عید سعید غدیرخم با طبخ و توزیع ۱۶۰ عدد غذای گرم و توزیع آن در قالب احسان علوی در منطقه خبرداد.
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای دستمالچی تبریز گفت: عید سعید غدیر خم، عید ولایت علی بن ابی طالب(ع) و جانشینی بر حقش بر پیامبر اسلام(ص)، یکی از بزرگترین اعیاد مسلمان است که به عیدالاکبر در روایات از آن یاد شده است. در این عید مبارک به جز عیدی دادن سیدها که از قدیم رسم بوده، اطعام و غذا دادن به مومنان نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
آقاجانی با بیان اینکه در این عید بزرگ ضمن تهیه بهترین غذا برای خانواده، مومنین را نیز اطعام دهیم تا این سنت شریف فراموش شده احیا شود؛ افزود: در همین راستا اعضای کانون فرهنگی هنری با مشارکت خیرین و بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد، با رعایت پروتکل های بهداشتی ۱۶۰ پرس غذای گرم طبخ و در قالب احسان علوی در بین خانواده های منطقه توسط مدیر مسئول کانون توزیع شد.
وی با اشاره به این مطلب که توزیع غذای گرم میان نیازمندان و افراد آسیب دیده از ابتدای شیوع بیماری کرونا در دستور کار کانون فرهنگی هنری قرار دارد، اظهار کرد: برای این ۱۶۰ پرس غذای گرم با مواد اولیه مرغوب و باکیفیت بالغ بر ۳میلیون تومان از کمک های خیرین،هزینه شده است.
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری ضمن تشکر از اعضای کانون، بسیجیان پایگاه، خیرین، خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی هنری با استفاده از ظرفیت افراد خیر و نیکوکار کمک های مومنانه خود را در راستای دستگیری از نیازمندان ادامه می دهد.
کلمات کلیدی: دستمالچی فهما