ارائه خدمات پزشکی رایگان به همت کانون حسینیه تبریز
ارائه خدمات پزشکي رايگان به همت کانون حسينيه تبريز

ارائه خدمات پزشکی رایگان به همت کانون حسینیه تبریز

فعالان کانون فرهنگي هنري حسينيه مسجد امام حسين (ع) تبريزبا مشارکت پايگاه بسيج ،خدمات پزشکي رايگان براي اهالي منطقه دريک روز را فراهم کردند.
شناسه خبر : 29489 تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۴۵
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، فریبا بیرامی از برپایی ایستگاه صلواتی سلامت با حضور پزشکان مجرب در رشته های مختلف و استقبال اهالی منطقه ازاین طرح بامشارکت پایگاه بسیج مسجدخبر داد.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین تبریز گفت: مرحله سوم ویزیت رایگان در مسجد با همت کانون فرهنگی هنری و پایگاه بسیج و با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در مسجد امام حسین (ع) تبریز انجام شد که در قالب این طرح، پزشکان با حضور در مسجد، به صورت رایگان خدمات پزشکی به نمازگزاران و مردم منطقه ارائه دادند.
بیرامی با بیان اینکه ایثار امروز جامعه پزشکی از جمله پزشکان و پرستاران بسیجی در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد بود،افزود: در قالب این طرح، مسائل عمومی خواهران و برادران مراجعه کننده رصد شده ویزیت رایگان، تست های فشار خون، قند خون و مشاوره های خود مراقبتی ازبیماری کرونا از جمله این خدمات است.
وی اظهارکرد: : در این طرح ساکنان منطقه خدمات پزشکی را بصورت رایگان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا دریافت کردند.
بیرامی با قدردانی از تلاش های این قشر در خدمت بی منت به مردم تصریح کرد: نخبگان جامعه پزشکان بسیجی ظرفیت والایی برای ارتقای علمی بهداشت و درمان محسوب می شوند.
وی عنوان کرد: حضور پزشکان بسیجی در میادین محرومیت زدایی، امیدآفرین و ماندگار است.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه از برنامه ها و اقدامات خیرخواهانه فعالان کانون و بسیج در راستای خدمت رسانی به مردم و کاستن از آلام آنان قدردانی ویژه کرد.