برگزاری کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری کانون مسجد نبی اکرم تبریز
برگزاري کارگاه نمايش‌نامه‌نويسي، کارگرداني و بازيگري کانون مسجد نبي اکرم تبريز

برگزاری کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری کانون مسجد نبی اکرم تبریز

به همت کانون فرهنگي هنري مسجد نبي اکرم (ص)تبريز،کارگاه آموزش بازيگري و کارگرداني و نمايش نامه نويسي همراه با برنامه هاي اوقات فراغت تابستاني مسجد درحال برگزاري مي باشد.
شناسه خبر : 29491 تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، صالح رسولی اظهار کرد: کارگاه بازیگری با حضور عضو نوجوان و جوانان مسجد و اعضای کانون فرهنگی هنری در دوره های بازیگری، کارگردانی، تحلیل فیلم، داستان نویسی و نمایش نامه نویسی در حال برگزاری می باشد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) تبریزگفت: کودکان و نوجوانان سرمایه‌های کشور هستند و کانون های مساجد بستر مناسبی برای پرورش آن‌هاست.

رسولی افزود: به همت کانون درذیل برنامه های اوقات فراغت تابستانی اعضا، سه کارگاه نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی و بازیگری به صورت آموزش و بازی برای آنها درحال اجرا می باشد.

وی اظهار کرد: «اسکندری» مدرس و هدایت این کارگاه را بر عهده دارد و اعضا در کارگاه با فرآیند محور بازیگری توانایی‌های خود را محک می زنند و با تمرین‌های گروهی بتوانند درک بهتری نسبت به هنرداشته باشند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی ادامه داد: در این کارگاه در کنار تمرین‌های عملی، چگونه اندیشیدن را به اعضا آموزش می دهیم تا متوجه این نکته بسیار مهم باشند که زیر بنای هر هنری اندیشیدن و تفکر است که با تلاش و برنامه‌ریزی به نتیجه می‌رسد.

رسولی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری می‌تواند در آموزش هنراندیشه‌ها جایگاه ویژه‌ای داشته باشد، کشف استعدادها و گسترش فرهنگ دینی و انقلابی در قالب هنر را از محورهای اجرای این کارگاه عنوان کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم (ص) بهره گیری از داستان‌های قرآنی و انقلابی را از محورهای اجرای این کارگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزش درکنار برنامه های اوقات فراغت کانون و مسجد در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد نبی اکرم و اعضای سایر کانون های مساجد منطقه درحال برگزاری می باشد.

کلمات کلیدی: فهما تبريز