عزم مومنانه جوانان کانون امام حسین(ع) تبریز برای احسان به نیازمندان
عزم مومنانه جوانان کانون امام حسين(ع) تبريز براي احسان به نيازمندان

عزم مومنانه جوانان کانون امام حسین(ع) تبریز برای احسان به نیازمندان

کانون فرهنگي هنري مسجد امام حسين (ع) منطقه قم تپه تبريز،يازدهمين مرحله کمک هاي خيرين و فعالان کانون و مسجد را براي خانواده هاي محروم منطقه با تهيه و توزيع گوشت گرم اجرايي کردند.
شناسه خبر : 29492 تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حسن سبب کار اظهارکرد: یازدهمین مرحله کمک های همدلی کانون فرهنگی و بچه های مسجد به مناسبت روز مباهله با تهیه و توزیع بیش از ۵۰ کیلوگرم گوشت گرم و توزیع آن دربین اقشار آسیب دیده،اجرایی شد.


مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) منطقه قم تپه تبریز گفت: ایثار و انفاق، پیامدها و آثار متعددی دارد. هر کس چیزی ببخشد به فوایدی دست خواهد یافت. بخشش، وفور، پاکی، رشد، شادی، آرامش، عمر طولانی، پیروزی، سلامتی، راحتی و از همه مهم‌تر حب خدا را در پی خواهد داشت. بخشش، اتوبان وسیعی است که آدمی را به طور مستقیم تا خدا بالا می‌برد.


سبب کار افزود: درهمین راستا و به مناسبت روز مباهله فعالان کانون ،بیش از ۵۰ کیلوگرم گوشت گرم بالغ بر مبلغ ۵ میلیون تومان تهیه و در بین اقشار آسیب دیده منطقه توزیع شد.

وی اظهار کرد: این اقدام خداپسندانه با حمایت خیرین موسسه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدای صدا وسیما و ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان  انجام شد؛که درنهایت گوشت های تهیه شده  به منظور اطعام نیازمندان دربین خانواده های محروم منطقه باحفظ کرامت انسانی در درب منازل این عزیزان توزیع شد.


سبب کار درباره توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا نیز ابراز کرد: در این بخش نیز امسال توانستیم با کمک های خیرین و نمازگزاران و اهالی منطقه به تعداد ۲۰۰ بسته‌ غذایی را تهیه و توزیع کنیم.


وی با اشاره به اینکه فعالیت در بخش فرهنگی از دیگر عرصه‌های خدمت‌رسانی اعضای کانون است، افزود:با شیوع بیماری کرونا و در راستای اهداف تعریف شده برای برنامه های کانون، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیری نقدی و همچنین برگزاری برنامه های ملی و مذهبی، برپایی ایستگاه های صلواتی،اجرای برنامه های تابستانی،فعالیت های ورزشی و اردویی برای اعضای کانون و بچه های مسجد با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسین (ع) خاطرنشان کرد:امسال هم همانند سال گذشته با قرار گرفتن در آستانه ماه محرم به دنبال جذب کمک‌های خیرین هستیم تا با همکاری یکدیگر و به منظور دستگیری از نیازمندان و عزاداران حسینی و دیگر خدمات در نظر گرفته شده برای افراد آسیب دیده از کرونا در دستور کار برنامه های اجرایی کانون قرار دارد.