توزیع بیش از ۱۰۰ کیلو گوشت گوسفندی در شهرستان عجبشیر
توزيع بيش از ۱۰۰ کيلو گوشت گوسفندي در شهرستان عجبشير

توزیع بیش از ۱۰۰ کیلو گوشت گوسفندی در شهرستان عجبشیر

رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي عجب شير از توزيع بيش از ۱۰۰ کيلو گوشت گوسفندي بين خانواده هاي نيازمند در گير کرونا در اين شهرستان خبر داد و افزود: از زمان شيوع کرونا بيش از ۳۰۰ بسته معشيتي از طرف کانون‌هاي مساجد بين نيازمندان توزيع شده است.
شناسه خبر : 29494 تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، فرهاد جبارپور از توزیع 54 بسته معیشتی که هر کدام شامل نزدیک به 2 کیلوگرم گوشت نذری گوسفندی نیز می شد،در بین خانواده هایی که از زمان شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی مواجه شده اند، خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی عجب شیر با اعلام این خبر افزود: این بسته‌های معیشتی با همکاری کانون‌ فرهنگی هنری شهید فهمیده عجبشیر و به همت دبیر خانه کانون فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی  ویژه عید غدیر خم در بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

وی ادامه داد: این اقلام در راستای تحقق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص طرح کمک های مومنانه، توسط خیرین بزرگوار تهران و قم از سوی موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) قم و برنامه سمت خدای صدا و سیما جمع آوری و با شناسایی نیازمندان واقع در شهرهای مختلف از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد توزیع می شود.

 جبارپور با اشاره  به فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان عجب شیر در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی در سطح شهرستان  تصریح کرد: طی ۲ سال گذشته بیش از 300 بسته معشیتی در عجب شیر توسط کانون‌های مساجد بین نیازمندان توزیع شده است.

کلمات کلیدی: توزيع گوشت فهما