اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به همت کانون انصارالمهدی تبریز
اهداي ۳۰۰ بسته معيشتي به همت کانون انصارالمهدي تبريز

اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به همت کانون انصارالمهدی تبریز

کانون فرهنگي هنري انصارالمهدي مسجد زينبيه تبريز،به مناسبت ماه محرم ۳۰۰ بسته معيشتي کامل تدارک و بين خانواده هاي آسيب ديده ازبيماري کرونا توزيع کرد.
شناسه خبر : 29725 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۴
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از اسان آذربایجان شرقی، «محمدرضا الطاف» ضمن تسلیت فرا رسیدن عزای سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)،اظهار کرد: به همین مناسبت فعالان کانون و مسجد،۳۰۰ بسته معیشتی تهیه و در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده ازبیماری کرونا توزیع کردند.
مسئول امور فرهنگی کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد زینبیه تبریزگفت: حقیقت این است که امام حسین (ع) هر چه داشته در راه خداوند بذل نموده و این حرکت حضرت در پیشگاه خداوند متعال دارای منزلت و جایگاه والایی است و هر حرکت و جوششی هم که در پی این حرکت حسینی (ع) شکل گیرد، دارای بهره و پاداش فراوان است.
الطاف بابیان اینکه طعام دادن یکی از مواردی است که محبوب و مورد رضای خداوند حکیم می‌باشد،افزود:در همین راستا فعالان کانون و مسجد بامشارکت خیرین و نمازگزاران،۳۰۰بسته معیشتی کامل تهیه وتوسط جوانان مسجد شبانه و چراغ خاموش در اختیار خانواده های نیازمند آبرومند قرار دادند.
وی اقلام بسته های اهدایی را شامل برنج، گوشت، چای، قند،روغن،حبوبات و... عنوان کرد و افزود: هربسته غذایی به ارزش ۳۰۰ هزارتومان تهیه و مبلغ ۹۰ میلیون تومان برای این امر خداپسندانه از محل کمک های خیرین و نمازگزاران هزینه شده است.
الطاف هدف از توزیع این بسته های معیشتی را رفع مشکلات محرومان و نیازمندان و تلاش برای تامین معیشت خانواده ها با مشارکت خیرین وکانون دانست.
مسئول امورفرهنگی کانون اظهارکرد: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان و محرومان و نیز آسیب‌دیدگان از کرونا، رزمایش همدلی و احسان را طی پنج مرحله در منطقه با توزیع بسته معیشتی و غذای گرم اجرا کردیم.
الطاف گفت:فعالان کانون و مسجد از ابتدای بحران ویروس کرونا در استان با توجه به نقش حمایتی و ارتباط خود با افراد خیر توانستند خدمات خوبی را در زمینه مبارزه با ویروس کرونا اعم از توزیع ماسک، تهیه و توزیع بسته بهداشتی،شوینده، ضد عفونی، طبخ غذای گرم و توزیع بسته معیشتی در منطقه ارائه دهند.
مسئول امورفرهنگی کانون فرهنگی هنری انصارالمهدی مسجد زینبیه تبریزضمن قدردانی ویژه ازخیرین، نمازگزاران و فعالان دراین عرصه که با مشارکت خوداین امر مهم را محقق می سازند،خاطرنشان کرد:امید است چنین اقدامات موثر از سوی فعالان و همچنین با همکاری و تلاش خیرین تا شکست دادن قطعی ویروس منحوس کرونا ادامه داشته باشد.
کلمات کلیدی: مراسم عزاداري فهما