توزیع هزار پرس غذای گرم به مناسبت ماه محرم در شهر تبریز
توزيع هزار پرس غذاي گرم به مناسبت ماه محرم در شهر تبريز

توزیع هزار پرس غذای گرم به مناسبت ماه محرم در شهر تبریز

کانون فرهنگي هنري شهداي سرخاب با مشارکت مرکز نيکوکاري بني هاشم تبريز در بيست و يکمين مرحله از کمک هاي همدلي خود، يک هزار پرس غذاي گرم به مناسبت روز دوم ماه محرم، طبخ و ميان خانواده هاي تحت پوشش کميته امداد توزيع مي کند.
شناسه خبر : 29728 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، جعفر محمدخانلی ضمن تسلیت ایام ماه محرم،از پخت و توزیع یک هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و آسیب دیدگان از بیماری کرونا در دومین روز از ماه محرم خبر داد.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب مسجدصفای بنی هاشم تبریز گفت: اثر درخشان و سودمند دستگیری از فقرا و نیازمندان، این است که خداوند در اثر این رفتار شایسته، درهای خیر و برکت را به روی انسان باز نموده و او را در زندگی از رزق و روزی مادی و معنوی خویش بهره مند می سازد.

محمدخانلی با بیان اینکه  مؤمن در زندگی می کوشد که به خوشبختی هر دو سرا نائل آمده و با دستان خود آبادانی دنیا و آخرت را رقم زند. افزود: برهمین اساس و در راستای اطاعت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری بر انفاق و کمک رسانی مؤمنانه، توسط خیرین و مرکز نیکوکاری با همکاری کانون فرهنگی هنری و در ادامه فعالیت های طرح «مسجد محور» و به منظور تکریم خانواده های عزیز تحت پوشش کمیته امداد و مددجویان مرکز نیکوکاری بنی هاشم و آسیب دیدگان از بیماری کرونا، اقدام به پخت و توزیع یک هزار پرس غذای گرم با هزینه ۲۰ میلیون تومان کردند.

وی با اشاره به بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری درباره همدلی و رسیدگی به محرومان و آسیب دیدگان از این بیماری، افزود: مردم و خیرین به خوبی به ندای رهبر خود لبیک گفتند و در این مسیر ارزشمند گام نهادند.

محمدخانلی با بیان اینکه مواسات و همدلی،تجلی نوع دوستی و مهربانی ملت ایران است، ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا جهادگران پرتلاش مسجد و کانون فرهنگی هنری با فعالیت های مختلف جهادی اقدام به مبارزه با این بیماری کردند و تا به امروز بیش از ۹ هزار بسته معیشتی و غذای گرم  بین نیازمندان و جامعه هدف توزیع شده است.

وی تأکید کرد: غذا و بسته های معیشتی اهدایی با رعایت حفظ کرامت افراد،درب منازل به عزیزان تحویل داده می شود و نیازی برای مراجعه حضوری برای دریافت این اقلام نیست.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای سرخاب ضمن قدرانی و تشکر صمیمانه از آنان که با دل پرمحبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست دارند،خاطرنشان کرد: در حال تهیه و آماده سازی برای اجرای مرحله ۲۲ از رزمایش همدلی با طبخ و توزیع تعداد بیشتری از غذای گرم در روز های آینده هستیم.