توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی به همت کانون فاطمة الزهرا تبریز
توزيع ۱۰۰ بسته معيشتي به همت کانون فاطمة الزهرا تبريز

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی به همت کانون فاطمة الزهرا تبریز

۱۰۰ بسته معيشتي به همت کانون فرهنگي هنري فاطمةالزهرا (س) ميان خانواده هاي آسيب ديده از بيماري کرونا در مناطق حاشيه نشين تبريز،همزمان با چهارمين روز از ماه محرم توزيع شد.
شناسه خبر : 29730 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۶
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، سیداحمد موسوی ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع)،اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا (س) به همت بانوان تلاشگر،در چهارمین روز از ماه محرم و در قالب احسان حسینی،۱۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی تدارک و در بین خانواده های آسیب دیده در مناطق حاشیه نشین تبریز توزیع شد.
مسئول امورفرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا شهرک ارم تبریز گفت: این نوعی جهاد است که با مال و امکانات خود کاری کنیم تا این پرچم و مجالس عزاداری برپا باشد زیرا اگر این مراسم هم تعطیل شود، آثار آن هم از بین خواهند رفت درحالی که بقای تشیع بر گرامیداشت سیره ائمه اطهار (ع) است.
موسوی با بیان این مطلب که همه در قبال رفع نیازهای اقشار نیازمند جامعه مسئولیم و باید بیش از پیش برای توسعه روحیه نوع‌دوستی و دستگیری از محرومان تلاش کنیم،افزود: درهمین راستا بانوان تلاشگر و زحمتکش کانون و مسجد در چهاردهمین مرحله ازکمک های مومنانه خود براساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به امور محرومین،همزمان با ایام عزاداری۱۰۰بسته معیشتی و بهداشتی تدارک و توسط جوانان کانون شبانه و با حفظ کرامت و حرمت انسانی دردرب منازل این عزیزان توزیع شد.
وی اقلام اهدایی را شامل گوشت، روغن، چای، قند،بسته حبوبات،بسته لوازم بهداشتی برشمرد و افزود: دراین مرحله ازکمک های مومنانه ازمحل جمع آوری کمک های خیرین و نمازگزاران،مبلغ ۳۰ میلیون برای این امر خداپسندانه هزینه شده است.
موسوی با بیان اینکه اعضای کانون از ابتدای شروع این بیماری منحوس اقدامات همه جانبه در دستگیری از محرومان را انجام داده، عنوان کرد: مشارکت بسیار خوب اهالی منطقه و نمازگزاران خیر در حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا، و استمرار روحیه نیکوکاری و نیت‌های خیر و نوع دوستی را در مسجد شاهدیم .
مسئول امورفرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا ضمن تجلیل و قدردانی از اعضای کانون،بانوان تلاشگر کانون و مسجد،نمازگزازان،خیرین،خاطرنشان کرد: درتلاش هستیم با برنامه‌های حمایتی مستمر و ساختارمند مراحل بعدی کمک‌ها به  برای نیازمندان در منطقه اجرایی شود.
کلمات کلیدی: بسته معيشتي فهما