مرمت و بازسازی خانه توسط گروه جهادی کانون حسینیه تبریز
مرمت و بازسازي خانه توسط گروه جهادي کانون حسينيه تبريز

مرمت و بازسازی خانه توسط گروه جهادی کانون حسینیه تبریز

جهادگران پايگاه بسيج و کانون فرهنگي هنري حسينيه مسجد امام حسين (ع) تبريز ، خانه يک نيازمند بيمار را تعمير و بازسازي کردند.
شناسه خبر : 29732 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۹
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، فریبا بیرامی اظهارکرد: کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری باجلوه هایی همچون بازسازی منزل،توزیع بسته های معیشتی،طبخ غذای گرم، مشارکت در طرح ملی غربالگری شهید سردار سلیمانی ادامه دارد.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین تبریزگفت: یکی از امور مسلم در سیره پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین (ع)، اهتمام ایشان به رفع نیاز مستضعفان و محرومان و یتیمان است. آن بزرگواران می کوشیدند در کنار آنان باشند، کرامتشان را حفظ کنند و محرومیت هایشان را بزدایند؛ زیرا آنان را محبوب خدا و وسیله رحمت الهی می دانستند. آنها خود را از محرومان می پنداشتند. از این رو به آنان عشق می ورزیدند و آنان را بزرگ و عزیز می داشتند.
بیرامی با بیان اینکه از جمله وظایف بسیار مهم اهل ایمان نسبت به یکدیگر، مواسات و یاری کردن یکدیگراست،افزود: مسأله محرومیت‌زدایی یکی از موضوعات مورد توجه و ضروری در این سال‌ها و به ‌ویژه در روزگار کرونا بوده است. 
وی ادامه داد: بازسازی و مرمت یک باب منزل مسکونی متعلق به خانواده‎ای کم‎ بضاعت و بیمار از سوی گروه جهادی انجام شد تا شاید بتوانیم امید را دل آنان زنده و شور و نشاط را به آنان هدیه کنیم.
بیرامی صداقت دررفتار و بی ادعا بودن درعرصه عمل و کار را از شاخصه های جهادگران کانون و مسجد و بسیج برشمرد و عنوان کرد:جهادگران امروز همان جوانان دهه ۶۰ و فرزندان و شاگردان آنها هستند که برای کمک به هموطنانشان ازهیچ کاری دریغ نکردند و جانشان را درطبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از این مرز و بوم به جبهه های حق علیه باطل شتافتند.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از جهادگران در این عرصه،خاطرنشان کرد:در لبیک گویی به فرمایشات مقام معظم رهبری درامر خدمت رسانی و محرومیت زدایی، با مشارکت خیرین و با تمام قوت خود در میدان عمل برای همیاری وکمک به اقشار محروم در کنار این عزیزان هستیم.
کلمات کلیدی: فهما گروه جهادي