برگزاری نمایشگاه «شوق حسینی» در مراغه
برگزاري نمايشگاه «شوق حسيني» در مراغه

برگزاری نمایشگاه «شوق حسینی» در مراغه

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان مراغه، از افتتاح نمايشگاه عکس توسط هنرمند مراغه اي در طول ماه محرم و صفر دراين شهرستان خبر داد.
شناسه خبر : 29733 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، احمد دادرس فیاضی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، از افتتاح  نمایشگاه با عنوان « شوق حسینی » در سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه خبر داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراغه،  افزود: این نمایشگاه همزمان با آغاز ایام عزاداری حضرت ابا عبداله الحسین (ع) ، با 23 اثر از آثار عکس حسن توفیق هنرمند عکاس انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه با موضوع عزاداری های ماه محرم در مراغه با تاکید بر فرم، شکل، رنگ و نیز بیان هنرمندانه آیین ها و مراسم مختلف ماه محرم به تصویر کشیده شده است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از در طول ماه های محرم و صفر سال جاری در سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه به آدرس: https://maraghe.farhang.gov.ir/ قابل مشاهده می باشد.

دادرس همچنین به تشریح برنامه های انجام شده در دهه ولایت و امام در شهرستان مراغه و کانون های فرهنگی هنری مساجد آن پرداخت و گفت: برگزاری مسابقه پیامکی ویژه عید سعید غدیرخم همزمان با عید غدیر و میلاد پر برکت امام موسی کاظم (ع) توسط کانون فرهنگی هنری شهدای علویان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه، برگزاری مسابقه نقاشی و طراحی از سوی کانون فرهنگی و هنری امام زمان (عج) روستای آهق، برگزاری مراسم جشن و سخنرانی و مولودی خوانی توسط کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان مراغه، غبار روبی، آذین بندی و آماده سازی مساجد برای برگزاری جشن غدیر و اجرای تبلیغات محیطی و مجازی  از جمله برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه در طول دهه ولایت و امام می باشد.

کلمات کلیدی: حماسه حسيني فهما