پخش اذان ظهر عاشورا به صورت مجازی در روستای عنابلو
پخش اذان ظهر عاشورا به صورت مجازي در روستاي عنابلو

پخش اذان ظهر عاشورا به صورت مجازی در روستای عنابلو

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري اصحاب الجنت روستاي عنابلوي خداآفرين، از مداحي و پخش اذان ظهر عاشورا به صورت مجازي از طريق تلفن در سطح اين روستا خبر داد.
شناسه خبر : 29737 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مهران شیری ایام شهادت سرور و سالار شهیدان را تسلیت گفت و افزود: همه ساله در ماه محرم مسجد و روستای عنابلوی خداآفرین با محوریت اعضای کانون فرهنگی هنری میزبان برنامه ها و مراسم های عزاداری دهه اول محرم بود اما امسال به دلیل وضعیت شدید بیماری کرونا مراسم ها به صورت محدود برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین،ادامه داد: تمامی مراسمات در فضای باز و در سطح روستا با استفاده از ماسک و  رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: همه ساله در مراسمات و روزعاشورا مداحی در بین مردم و اذان و نماز ظهر عاشورا در فضای داخلی مسجد انجام می شد که امسال به دلیل شرایط خاص اذان ظهر عاشورا به صورت مجازی و از طریق تلفن در سطح روستا پخش شد.

گفتنی است، عنابلو یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین واقع شده است و کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو در برگزاری مراسم به مناسبت گرامیداشت وقایع ملی و مذهبی از کانون های پرکار و پیشگام می باشد.