توزیع ۴۰ بسته معیشتی در بناب به مناسبت محرم
توزيع ۴۰ بسته معيشتي در بناب به مناسبت محرم

توزیع ۴۰ بسته معیشتی در بناب به مناسبت محرم

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري، تبليغي المهدي مسجد سليمان سلطان شهرستان بناب، از توزيع ۴۰ بسته معيشتي به ارزش ريالي ۵۲ ميليون در دهه اول محرم خبر داد.
شناسه خبر : 29739 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، محمد امین اقدسی راد با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان به تشریح برنامه های کانون فرهنگی هنری وتبلیغی المهدی مسجد سلیمان سلطان در این ایام پرداخت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری، تبلیغی المهدی مسجد سلیمان سلطان شهرستان بناب،از جمع آوری و توزیع 40 بسته معیشتی به همت این کانون خبر داد و افزود: این بسته ها اهدایی یکی از خیران محل می باشد که در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

اقدسی راد ادامه داد: این بسته های معیشتی که شامل اقلام مورد نیاز از جمله تن ماهی،روغن مایع، سویا، ماکارونی می باشد و به مناسبت ماه محرم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محل مسجد بسته بندی و بین خانواده هایی که در شرایط بحرانی کنونی دچار مشکلات مالی و اقتصادی شده اند توزیع شد.

وی ارزش ريالی این بسته های معیشتی را 52 میلیون ريال عنوان کرد و یادآور شد: کمک مومنانه و حمایت از خانواده های کم برخوردار در ایام شیوع بیماری کرونا جزو امور خیرخواهانه ای است که مورد تاکید بسیار رهبر فرزانه انقلاب می باشد.

اقدسی راد در ادامه به دیگر برنامه های ایام محرم اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا در روز صح عاشورا همراه با صرف صبحانه، برگزاری مراسم علم بندی از دیگر برنامه های کانون المهدی و هیئت قمر بنی هاشم مسجد سلیمان سلطان شهرستان بناب در این ایام می باشد.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری مسجد سلیمان سلطان در اسفند ماه سال 98 مجور فعالیت از دبیرخانه هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان دریافت کرده و مورد توجه و استقبال جوانان و نوجوانان منطقه قرار گرفته است.

لازم به ذکر است، بناب یکی از شهرستان های آذربایجان شرقی می باشد که در جنوب غربی استان  و در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از تبریز واقع شده است که از شمال به عجب شیر، از شرق به مراغه، از جنوب به ملکان و از غرب به میاندوآب در استان آذربایجان غربی و دریاچه ارومیه محدود می شود.

کلمات کلیدی: فهما مراسم عزاداري