برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته دولت در خداآفرین
برگزاري مسابقه کتابخواني به مناسبت هفته دولت در خداآفرين

برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته دولت در خداآفرین

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري اصحاب الجنت روستاي عنابلوي خداآفرين گفت: مسابقه کتابخواني به صورت مجازي و به مناسبت هفته دولت در خداآفرين برگزارمي شود.
شناسه خبر : 30097 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مهران شیری ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت، از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته ودلت خبر داد و گفت:  سالروز انفجار دفتر نخست وزیری در 8 شهریور ماه سال  1360 و شهادت شهیدان رجایی و باهنر دوم تا هشتم این ماه در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، افزود: مسابقه کتابخوانی از کتاب اخلاق در اداره نوشته آیه الله حسین مظاهری  به مناسبت هفته دولت در بین کارکنان ادارات سطح شهرستان خداآفرین برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مسابقه به همت کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت و با همکاری ادارات فرهنگ وارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، تبلیغات اسلامی و بهزیستی شهرستان خداآفرین به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

شیری آخرین مهلت ارسال پاسخنامه را پایان هفته دولت عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگان پاسخ های خود را  به آدرس mehranshiri74  و یا شماره  09146461379 در پیام رسان واتساپ یا تلگرام ارسال کنند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت تاکید کرد: سوالات به همراه کتاب مورد نظر به صورت فایل پی دی اف در کانال این کانون به نشانی @KanoonAshabAljannat بارگذاری شده است.

شیری یادآور شد: برندگان مسابقه کتابخوانی ماه محرم که قبلا از طرف این کانون برگزار شده است نیز با برگزیدگان این مسابقه تجلیل خواهند شد.

گفتنی است، عنابلو یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین واقع شده است و کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو در برگزاری مراسم به مناسبت گرامیداشت وقایع ملی و مذهبی از کانون های پرکار و پیشگام می باشد.