اجرای مرحله سیزدهم کمک مومنانه در کانون حسینیه تبریز
اجراي مرحله سيزدهم کمک مومنانه در کانون حسينيه تبريز

اجرای مرحله سیزدهم کمک مومنانه در کانون حسینیه تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري و پايگاه مقاومت بسيج مسجد امام حسين(ع) تبريز، سيزدهمين مرحله از کمک هاي مومنانه کانون را با ذبح قرباني و توزيع ۴۰ بسته معيشتي اجرا کردند.
شناسه خبر : 30099 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، فریبا بیرامی از اجرای سیزدهمین مرحله از کمک های مومنانه به نیازمندان به همت اعضای کانون فرهنگی هنری حسینیه تبریز با اهدای ۴۰ بسته موادغذایی معیشتی و ذبح قربانی یک رأس گوسفند خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین تبریز گفت: فعالان کانون و مسجد در ایام شیوع ویروس کرونا با اقدامات جهادی توانستند تا حدود زیادی فعالیت های اجتماعی خود را در راستای منویات مقام معظم رهبری ادامه داده و با همکاری نیروهای بسیج گام های مؤثری در مسیر شکست کرونا بردارند.

بیرامی افزود: در مرحله سیزدهم از کمک های مومنانه که با مساعدت خیرین محترم اجرا شد، یک رأس گوسفند به ارزش ۴ میلیون تومان به نیت تعجیل در ظهور حضرت ولیعصر(عج) و ریشه کنی کامل کرونا، قربانی و پس از بسته بندی با رعایت کامل موارد بهداشتی به همراه بسته های غذایی؛بین ۴۰خانواده نیازمند منطقه توسط جوانان مسجد شبانه و در درب منازل این عزیزان توزیع شد.

وی ادامه داد: حضور فعال در یاری رسانی به ۳۵۰ خانواده تحت پوشش کمک های مومنانه با همکاری هیئت مسجد، پایگاه بسیج، اهالی محترم و خیرین عزیز کانون فرهنگی هنری مسجد، تهیه و توزیع بیش از ۷۰۰ پرس غذای گرم، اهدای ۱۰ دستگاه گوشی همراه و تبلت به دانش آموزان بی بضاعت و محروم از تحصیل، برپایی ایستگاه صلواتی سلامت از جمله دیگر اقدامات این کانون در روزهای کرونایی است.

بیرامی محتوای بسته های اهدایی را شامل اقلام گوشت قربانی، برنج، روغن، چای، شکر، مواد شوینده به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: تا این مرحله از اجرای برنامه های کمک مومنانه بیش از ۸۵ میلیون تومان از محل جمع آوری کمک های خیرین، هزینه شده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه تبریز در پایان از خیرین، اهالی منطقه، اعضای کانون فرهنگی هنری، پایگاه مقاومت بسیج و هیت امنای مسجد تقدیر و تشکر کرد.

کلمات کلیدی: فهما رزمایش همدلی