توزیع بسته معیشتی توسط کانون میثم تمار جلفا در سالروز شهادت حضرت رقیه
توزيع بسته معيشتي توسط کانون ميثم تمار جلفا در سالروز شهادت حضرت رقيه

توزیع بسته معیشتی توسط کانون میثم تمار جلفا در سالروز شهادت حضرت رقیه

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري ميثم تمار مسجد صاحب الزمان (ع) شهرستان جلفا، از توزيع ۸۰ بسته کمک معيشتي به همت اين کانون در سالرزو شهادت حضرت رقيه(س) خبر داد.
شناسه خبر : 30501 تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای «فهما» از آذربایجان شرقی، مجید ناطقی با تاکید بر تحقق فرمایشات رهبر حکیم انقلاب در خصوص کمک های مومنانه و دستگیری از اقشار کم درآمد و آسیب دیده در دوران کرونا، از توزیع بسته های کمک معیشتی در شهرستان جلفا خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری میثم تمار مسجد صاحب الزمان (ع) شهرستان جلفا، افزود: جوانان خیر فعال و عضو این کانون و مسجد در یک اقدام خداپسندانه 80 بسته معیشتی که شامل اقلامی چون روغن، برنج، قند ، ماکارونی بود، تهیه و در بین خانواده های محروم منطقه توزیع کردند.

وی ادامه داد: این بسته های کمک معیشتی که ارزش ريالی آن 100 میلیون ریال می باشد به مناسبت سالروز شهادت دردانه اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت رقیه (س) و با رعایت حفظ عزت نفس خانواده های کم برخوردار بین آنها توزیع شد.

ناطقی در ادامه با اشاره به برگزاری عزاداری های شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، خاطرنشان کرد: در دهه اول محرم مراسم سخنرانی، مداحی و عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

وی یادآور شد: برپایی ایستگاه صلواتی، پخش شربت و همچنین برگزاری عزاداری خیابانی از دیگر ویژه برنامه های دهه اول محرم در این مطقه بود که به همت جوانان مسجد و اعضای کانون به صورت پرشکوه برپا گردید.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری میثم تمار مسجد صاحب الزمان (ع) شهرستان جلفا،تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و تاکید بر رعایت پروتکل های های بهداشتی، توزیع ماسک در ایام عزاداری محرم از دیگر محور های فعالیت های کانون می باشد.

کلمات کلیدی: فهما بسته معيشتي