توزیع ۳۰ بسته کمک معیشتی در روستای عنابلوی خداآفرین
توزيع ۳۰ بسته کمک معيشتي در روستاي عنابلوي خداآفرين

توزیع ۳۰ بسته کمک معیشتی در روستای عنابلوی خداآفرین

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري اصحاب الجنت روستاي عنابلوي خداآفرين، از توزيع ۳۰ بسته کمک معيشتي به مناسبت هفته دفاع مقدس در بين خانواده هاي نيازمند اين روستا خبر داد.
شناسه خبر : 30625 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، مهران شیری ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته غرور آفرین دفاع مقدس، به تشریح برنامه های کانون اصحاب الجنت در این ایام پرداخت و گفت: آشنایی جوانان و جوانان و نسل امروز با رشادت های دلاور مردان ایران اسلامی در دفاع از آب و خاک و کشور عزیزمان یکی از محورهای اصلی اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع‌مقدس می باشد تا با اقتدار و غرور بیشتری برای پاسداری از انقلاب و افتخارات کشور بکوشند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، ادامه داد: برگزاری مراسم ها، اجرای مسابقات و فضاسازی محیطی از جمله فعالیت هایی است که از سوی کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی انجام می شود و در طی هفته دفاع مقدس نیز ویژه برنامه هایی جهت پاسداشت و آشنایی با این ایام برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده های معظم شهداء وایثارگران و جانبازان جنگ تحمیلی  در قالب طرح سه شنبه های تکریم  یکی از برنامه هایی است که در طول این بازه زمانی انجام می شود تا فرهنگ دیدار با خانواده این عزیزان در جامعه نهادینه شود چرا که بزرگداشت و احترام جامعه نسبت به خانواده‌های شهدا نشان‌دهنده احترام به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلوی خداآفرین، ادامه داد: از زمان شیوع بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از اجتماع و تردد های غیر ضروری بیشتر مسابقاتی که از طرف کانون ایجاد می شود در فضای مجازی یا به صورت پیامکی بوده است که برگزاری  مسابقه فرهنگی پیامکی  یکی دیگر از برنامه های مناسبت هفته دفاع مقدش می باشد.

شیری یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های این کانون در راستای تبعیت از فرامین رهبر فرزانه انقلاب و به مناسبت هفته دفاع مقدس، توزیع بسته های حمایتی ویژه خانواده های نیازمند می باشد که شامل 30 بسته ارزاق ضروری به ارزش 40 میلیون ریال می باشد.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود، به برگزاری مسابقات ورزشی در طول این ایام اشاره کرد.

یادآور می شود، ۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و تا 6 مهر ادامه دارد.

گفتنی است، عنابلو یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش گرمادوز شهرستان خداآفرین واقع شده است و کانون فرهنگی هنری اصحاب الجنت روستای عنابلو در برگزاری مراسم به مناسبت گرامیداشت وقایع ملی و مذهبی از کانون های فعال می باشد.

کلمات کلیدی: فهما هفته دفاع مقدس