توزیع بسته های معیشتی به مناسبت اربعین حسینی در ملکان
توزيع بسته هاي معيشتي به مناسبت اربعين حسيني در ملکان

توزیع بسته های معیشتی به مناسبت اربعین حسینی در ملکان

مديرمسئول کانون فرهنگي هنري باب الحوائج (ع) شهرستان ملکان، از جمع آوري و توزيع بسته هاي معيشتي به مناسبت اربعين حسيني خبر داد.
شناسه خبر : 30834 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، علی معصومی به تبیین برنامه های کانون فرهنگی هنری باب الحوائج(ع) شهرستان ملکان در راستان گرامیداشت اربعین حسینی پرداخت و از جمع آوری و توزیع بسته های معیشتی در راستای اجرای رزمایش بزرگ همدلی، مواسات و کمک های مومنانه  به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و به مناسبت روز اربعین خبر داد و افزود: کمک های نقدی و غیر نقدی خیران بزرگوار جهت تهیه بسته های غذایی و بهداشتی جمع آوری می شود تا در راستای بزرگداشت اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان این نذورات در قالب ارزاق مورد نیاز خانواده های کم برخوردار توزیع شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) شهرستان ملکان ادامه داد: این بسته ها هر کدام به ارزش 3 میلیون و 500 هزار ريال و شامل اقلامی چون برنج، قند، روغن، مایع ظرفشویی، ماکارونی، سویا، ماسکف رب، کنسرو لوبیا و برخی اقلام دیگر خواهد بود و با رعایت موازین اخلاقی و حفظ عزت نفس خانواده هایی که از لحاظ مالی دچار مشکلاتی هستند توزیع می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری  و مسجد باب الحوائج (ع) شهرستان ملکان یادآور شد: برپایی ایستگاه صلواتی و سلامتی با رعایت پروتکل های بهداشتی و تاکید بر مراعات شیوه نامه های بهداشتی در راستای مقابله و پیشگیری بیماری کرونا از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت اربعین حسینی در مقابل مسجد و کانون برگزار خواهد شد.

معصوم تاکید کرد:خیران و نیکوکارات می توانند نذورات خود را به شماره حساب کانون و مسجد بابالحوائج ملکان واریز و جهت اطلاعات بیشتر با شماره09370584120 تماس حاصل نمایند.

کلمات کلیدی: فهما بسته معيشتي