دیدار و تجلیل از خانواده شهید « حسن جنگجو» در تبریز
ديدار و تجليل از خانواده شهيد « حسن جنگجو» در تبريز
به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت پذیرفت؛

دیدار و تجلیل از خانواده شهید « حسن جنگجو» در تبریز

اعضاي کانون فرهنگي هنري فاطمة الزهرا شهرک ارم تبريز، در هفته دفاع مقدس با حضور در منزل برادر شهيد والامقام « حسن جنگجو» ياد و خاطره شهيد بزرگوار را گرامي داشتند.
شناسه خبر : 30837 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، سیداحمد موسوی ضمن تسلیت اربعین حسینی (ع)،اظهار کرد:دیدار با خانواده شهید والامقام «حسن جنگجو» به مناسبت هفته دفاع مقدس و در قالب سه شنبه های تکریم،با حضور جمعی ازاعضای کانون فرهنگی و امام جماعت و هیئت امنای مسجد و فرمانده پایگاه مقاومت،برگزار شد.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا شهرک ارم تبریز گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

موسوی افزود: جوانان انقلابی در کانون و بسیج و مسجد با روحیه شهادت طلبی از ارزش های انقلاب دفاع می کنند و نسل آینده نیز همچون شیرمردان دوران دفاع مقدس افتخار آفرین خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که فعالان کانون و مسجد در جبهه فرهنگی و مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان پیشگام و پیشقدم هستند؛تصریح کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری و بسیج باید با فعالیت های فرهنگی هنری و مذهبی راه شهدا را ادامه دهند.

موسوی با بیان اینکه امروز امنیت کشور را مدیون خون شهدا و جانبازان هستیم ابراز کرد: این دیدار توسط فعالان کانون به منظور قدردانی از خانواده معظم شهید والامقام«حسن جنگجو» که مظهر صبر، شکیبایی و مقاومت هستند،در هفته دفاع مقدس و در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم،برگزار شد.

وی، تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و تکریم جانبازان و ایثارگران و غبارروبی مزار شهدا و تجدید پیمان با آرمان های شهدا از محوری ترین برنامه فعالان کانون و بسیج مسجد به مناسبت هفته دفاع مقدس بود.

موسوی اظهارکرد: دراین دیدارفرمانده حوزه مقاومت منطقه جناب سرهنگ اصلانی ضمن دلجویی از خانواده شهید و بزرگداشت نام و یاد شهدا از مقام والای شهید و از برادر شهید والامقام تجلیل شد و بعد از دیدار با خانواده معظم شهید اعضاء با حضور در گلزار شهدای تبریز با نثار گل و قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند.

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی هنری فاطمة الزهرا شهرک ارم تبریز خاطرنشان کرد: امروز جوانان و نوجوانان مسجدی در همه عرصه ها فعال و تلاشگر هستند و همه ما با پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب اجازه تجاوز دشمن به خاک ایران را نمی دهیم و تا آخرین قطره خون خود از این مرز و بوم دفاع می کنیم.

گفتنی است، شهید « حسن جنگجو» در اسفند سال 1363، در عملیات خیبرو در حالی که تنها 23 سال سن داشت؛ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش تا سی و چهار سال مفقود بود و سرانجام در سال ۱۳۹۶ در مناطق عملیاتی در کشور عراق شناسایی شد و به زادگاه خود در تبریز بازگشت.