ستاد فهما و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان آذربایجان شرقی تفاهم‌نامه امضا می‌کنند
ستاد فهما و اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان استان آذربايجان شرقي تفاهم‌نامه امضا مي‌کنند

ستاد فهما و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان آذربایجان شرقی تفاهم‌نامه امضا می‌کنند

ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد و اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش آموزان استان آذربايجان شرقي در آينده نزديک و با هدف گسترش همکاري‌هاي مشترک تفاهم‌نامه امضا مي‌کنند.
شناسه خبر : 30852 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)، «محمد هادی‌نیا» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی 10 مهر با «محمدتقی حمیدی‌نیا» سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان این استان دیدار کرد.

هادی نیا در این دیدار با بیان اینکه تربیت دینی نسل جدید انقلاب اسلامی اولویت و دغدغه اصلی متولیان فرهنگی کشور است، گفت: همگرایی نهادهای دینی و فرهنگی در این زمینه ضرورت دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی بر ارتقای سواد رسانه‌ای و دانش استفاده از فضای مجازی دانش آموزان تاکید و خاطرنشان کرد: اگر فرصت فضای مجازی برای ترویج مبانی دینی و شیعی مورد غفلت واقع شود، تبدیل به تهدیدی برای افکار و اندیشه های نسل جوان خواهد شد.

وی با استقبال از تعامل حداکثری و دو سویه میان ستاد فهما و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: آماده همکاری با استفاده از ظرفیت های دو نهاد در زمینه برگزاری دوره های مختلف آموزشی، مشارکت حداکثری دانش آموزان عضو کانون های مساجد در پورتال بچه های مساجد و همچنین طرح های مشترک مورد تفاهم هستیم.

هادی نیا با بیان این‌که مخاطبان مشترکی میان دو نهاد وجود دارد که توجه به ذائقه آنان منجر به تولید محتوایی مقبول و جذاب خواهد شد، افزود: در این زمینه آماده همکاری برای کار مشترک در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق تعریف شده در زیست بوم مجازی بچه های مسجد هستیم.

همچنین در ادامه محمدتقی حمیدی نیا، سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان شرقی در این دیدار گزارشی از برنامه های این مرکز در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و آموزشی ارائه داد و خواستار هم‌گرایی و هم‌افزایی در تقویت فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و دینی در سطح استان شد.