توزیع بسته های کمک معیشتی و کمک آموزشی در ملکان
توزيع بسته هاي کمک معيشتي و کمک آموزشي در ملکان

توزیع بسته های کمک معیشتی و کمک آموزشی در ملکان

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري باب الحوائج (ع) شهرستان ملکان، از توزيع ۸۰۰ بسته کمک آموزشي و کمک معيشتي در قالب پيروي از فرمايشان رهبر حکيم انقلاب در روز اربعين حسيني خبر داد.
شناسه خبر : 30887 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، علی معصومی، از توزیع 800 بسته کمک معیشتی به خانواده های کم برخوردار شهرستان ملکان همزمان با اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد و گفت: هر بسته های معیشتی همراه با بسته های آموزشی برای دانش آموزان با ارزش بالغ بر 4 میلیون و 500 هزار ريال تهیه شده و با رعایت شئونات شرعی و عرفی جامعه و تاکید بر رعایت حفظ عزت نفس خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) شهرستان ملکان تاکید کرد: این کمک ها با جمع آوری وجوهات از خیران و مردم در روز اربعین توزیع شد که ارزاق شامل برنج، نخود،ر وغن مایع، رب، کنسرو لوبیا، سویا، ماکرونی، قند، مایع دستشویی، پودر رختشویی بود.

معصومی یادآور شد: فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در راستای تاکید بر کمک های مومنانه و دست گیری از اقشار کم برخوردار که در زمان شیوع بیماری کرونا بیشترین فشار اقتصادی را متحمل می شوند، اشاره ای بود تا در  برهه کنونی که به دلیل رعایت فاصله گذاری اجتماعی از برگزاری مراسم های جمعی کاسته شده است، احسان ها و نذورات و هزینه تمامی مراسم ها با محوریت کمک های مومنانه انجام شود.

وی ادامه داد: با اعلام فراخوان جمع آوری نذورات مردم ، خوشبختانه میزان کمک ها و اشتیاق مردم فراتر از پیش بینی و انتظار ما بود  و 800 بسته 450 هزار تومانی تهیه و توزیع شد.

کلمات کلیدی: فهما بسته معيشتي