جمع آوری کمک ۲۰ میلیونی برای پیوند کلیه به همت کانون شهید کارگر میانه
جمع آوري کمک ۲۰ ميليوني براي پيوند کليه به همت کانون شهيد کارگر ميانه

جمع آوری کمک ۲۰ میلیونی برای پیوند کلیه به همت کانون شهید کارگر میانه

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري شهيدکارگر مسجد آقايار سلطان ميانه، از مشارکت اعضاي اين کانون در جمع آوري کمک هاي مردمي براي کمک به تامين هزينه پيوند کليه خبر داد.
شناسه خبر : 30888 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، حسین غلام پور از مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری شهیدکارگر میانه در جمع آوری کمک های مردمی به میزان 200 میلیون ریال برای پیوند بیمار پیوند کلیوی خانواده کم برخوردار در این شهرستان خبر داد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهیدکارگر مسجد آقایار سلطان میانه، در ادامه افزود: مبلغ 20 میلیون تومان از محل کمک های مردمی توسط اعضای کانون شهید کارگر جمع آوری و برای پیوند دخترخانم 13 ساله ای که توان پرداخت مبلغ لازم برای پیوند کلیه را نداشت، به اداره بهزیستی شهرستان میانه تحویل شد.

وی ادامه داد: هدیه این مبالغ و جمع آوری مبلغ 200 میلیون ريال خود نوعی نذر و احسان زیبا است که در آستانه اربعین حسینی و از طرف خیرین منطقه برای کمک به درمان این نوجوان انجام شد.  

غلام پور در ادامه با اشاره به برنامه های اجرا شده در اربعین حسینی یادآور شد: برگزاری جلسه سخنرانی و عزاداری در شب اربعین حسینی و همچنین برپایی ویژه برنامه در روز اربعین حسینی در روستای شیخدرآباد که با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی انجام گرفت از جمله ویژه برنامه های بزرگداشت اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) می باشد.

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری شهیدکارگر مسجد آقایار سلطان  در سال 1382 با اخذ مجوز از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی فعالیت خود را آغاز کرده  و در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری و مذهبی و همچنین خیریه با توجه به نیازهای منطقه میزبان حضور جوانان و نوجوانان و عمومی اهالی است.

لازم به ذکر است، میانه از شهرستان های آذربایجان شرقی می باشد که در فاصله ۱۶۵ کیلومتری تبریز واقع شده است که وجود مساجد تاریخی یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر به شمار می رود.