توزیع ۱۵۰ کوله مهربانی در شهر سیس
توزيع ۱۵۰ کوله مهرباني در شهر سيس

توزیع ۱۵۰ کوله مهربانی در شهر سیس

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري الغدير مسجد جامع شهر سيس، از اهداي ۱۵۰ بسته لوازم تحرير و کيف و کفش به دانش اموزان نيازمند در روز هاي آغازين سال تحصيلي جديد خبر داد.
شناسه خبر : 30891 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای «فهما» از استان آذربایجان شرقی، موسی قیاسی از اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان خانواده های نیازمند به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: گاهی به ذهن خطور نمی کند که کودکی به خاطر نداشتن لوازم تحریر و تهیه دفتر و کتاب نتواند به مدرسه برود اما برخی مواقع والدین به دلیل وضعیت وخیم اقتصادی قادر به تامین مایحتاج ضروری نیستند و در این خانواده ها لوازم تحصیلی اولویت اول نیست.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس افزود: کوله مهربانی که شامل کیف و کفش و دفتر و خودکار و مداد و دیگر لوازم تحریر ضروری دانش آموزان می باشد، در بین دانش آموزان نیازمند شهر سیس توزیع شد.

وی ادامه داد: این کوله ها به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر مسجد جامع شهر سیس و همکاری مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) به تعداد 150 عدد و در کلیه مقاطع تحصیلی توزیع شد.

قیاسی ارزش ریالی هر بسته با نزدیک به 5 میلیون ريال عنوان کرد و گفت: این بسته ها در راستای بخشی از کمک های مومنانه و برای دانش آموزان بی بضاعت تحت حمایت مرکز نیکوکاری امام رضا(ع) سیس در نظر گرفته شد.

لازم به ذکر است، شهر سیس یکی از شهرهای شهرستان شبستر و در 14 کیلومتری شرقی این شهرستان قرار دارد و شهرستان شبستر نیز به عنوان دومین شهر صنعتی آذربایجان شرقی و شهر دانشگاهی این استان در 65 کیلومتری شمالغرب تبریز واقع  شده است.

کلمات کلیدی: کمک مومنانه فهما